XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.989

Dus eigenlijk is Yasmine enerzijds een kritische klant (waar niks mis mee is) maar gaat hij dan op een bepaald ogenblik een discussie aan omdat Fitness Seller zijn ideeën zou gebruikt hebben bij het ontwikkelen voor een nieuw bankje en vervolgens gaat hij dan negatieve reviews schrijven over producten die hij nog niet heeft gekocht maar wel te prijzig vindt.

@yasmine : als je dat zo allemaal opnieuw leest dan moet je toch ergens wel inzien dat je vervelend hebt gedaan in dat topic?

Jouw ideeën stelen en op zo een korte tijd gebruiken voor het ontwikkelen van een nieuw bankje is wel heeeeeel ver gezocht en als je iets prijzig vindt dan koop je het toch gewoon niet? FS heeft soms ook naar mijn mening (en voor mijn doelen) te dure artikelen, daar blijf ik dan ook van weg. Beetje wikken en wegen he ;)

Kritisch zijn is OK maar wanneer het evolueert naar kritiek geven om kritiek te geven, dan ben je vervelend bezig.

Laatst bewerkt:
  • #102.990
KbOaIoM.gif

• #102.991
Yasmine is een aandachtsgiele idioot die verder geen aandacht verdiend.

• #102.992
Yasmine lijkt wel de xyzyzyxy van de fitnessbestellingen of is dat wat verregaand?

• #102.993
Yasmine lijkt wel de xyzyzyxy van de fitnessbestellingen of is dat wat verregaand?
Daadwerkelijk gebruik dan wel misbruik heeft bij de eerste nooit plaatsgevonden, terwijl er vervolgens beklag wordt gedaan over het verwijderen van "een beoordeling". Dat maakt het in deze juist uniek. Het is alsof xyzyzyxy aangifte zou doen bij de politie van een, om met zijn gebruikelijke vocabulaire te schrijven, te dure h**r terwijl er nooit contact is geweest.

• #102.995
Kijk eens aan, een stelletje idioten met teveel vrije tijd die oude koeien uit de gracht halen. Ik en Fitness seller, EN de moderators hebben dit reeds besproken en uitgeklaard. We hebben geen nood aan een groepje randdebielen die terug in de stront willen gaan roeren. Het niveau blijft hier maar dalen.

• #102.996
Vrijdag rellen topic begint vroeg deze week, maar ik ben present :popcorn:.

• #102.998
Kijk eens aan, een stelletje idioten met teveel vrije tijd die oude koeien uit de gracht halen. Ik en Fitness seller, EN de moderators hebben dit reeds besproken en uitgeklaard. We hebben geen nood aan een groepje randdebielen die terug in de stront willen gaan roeren. Het niveau blijft hier maar dalen.

Nou, mijn diploma's zeggen nochtans dat ik geen idioot ben :trollface:

• #102.999
Maar zeker dat het gemiddelde iq een stuk stijgt indien Yasmine het forum verlaat.

• #103.000
Maar zeker dat het gemiddelde iq een stuk stijgt indien Yasmine het forum verlaat.
De raad geldt ook voor u. Geen opmerkingen over intelligentie maken als je zelf geen correcte zin kan schrijven. Een tip: een correcte zin schrijven is meer dan louter zonder fouten schrijven.
Zo, kunnen we nu terug on topic of zijn de pubers nog niet klaar?

Terug
Naar boven