- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voel jij je soms aangevallen? Ik weet heus wel dat ook jij één van hen bent hoor.
Lol ja troll
Troll'ed irl

Ben wel heel benieuwd naar den uitslag
Had je een carpaal tunnel syndroom of zo166 reacties overgeslagen/niet gelezen maar geloof dat het onderwerp niet veranderd is
Vandaag te horen gekregen dat ik terug mag naar de plastisch chirurg. Pols herstelt niet.
Alleen core en benen trainen sucks!![]()

Was het maar waar...
.Ga je nu de hele dag op en neer? dan??
Me gisterenavond laten overtuigen om Indisch te eten terwijl ik er de ene slechte ervaring na de andere mee heb.
2 keer al in mn broek gescheten vandaag. Eerste keer in de supermarkt, 2de keer net in bed. f**k Indië, krijg allemaal de dysenterie. Je bevolking stinkt, je eten zuigt en is onhygienisch, en je praat als een mong**l met een spraakgebrek.
Indisch is echt de hemel, manMe gisterenavond laten overtuigen om Indisch te eten terwijl ik er de ene slechte ervaring na de andere mee heb.
2 keer al in mn broek gescheten vandaag. Eerste keer in de supermarkt, 2de keer net in bed. f**k Indië, krijg allemaal de dysenterie. Je bevolking stinkt, je eten zuigt, ik ben er allergisch voor en het is onhygienisch, en je praat als een mong**l met een spraakgebrek.
Ik zou zeggen lik mn reet, maar dat is eten voor jou en meer ziekte voor mij.