AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.181
Mkay.

• #103.182
Delts biopsie rechts genomen ipv links:fuu:

• #103.186
166 reacties overgeslagen/niet gelezen maar geloof dat het onderwerp niet veranderd is
:popcorn2:

Vandaag te horen gekregen dat ik terug mag naar de plastisch chirurg. Pols herstelt niet.
Alleen core en benen trainen sucks! :sad:

• #103.188
166 reacties overgeslagen/niet gelezen maar geloof dat het onderwerp niet veranderd is
:popcorn2:

Vandaag te horen gekregen dat ik terug mag naar de plastisch chirurg. Pols herstelt niet.
Alleen core en benen trainen sucks! :sad:
Had je een carpaal tunnel syndroom of zo???

• #103.189
Had je een carpaal tunnel syndroom of zo???
Was het maar waar...

Jan 2017 pols gebroken, sept 2017 operatie vanwege TFCC-letsel (door die breuk veroorzaakt maar niet eerder gediagnosticeerd)(kort door de bocht: scheur in bandjes die je polsbotjes op zijn plaats houden en stabiliseren), eindelijk op het punt waar ik was en opnieuw weer klachten. Botbreuk zat tevens door kraakbeen. Waarschijnlijk is dit nu aan het klote* :(.
Ik kan m'n ei niet kwijt. Wil zo onderhand weer maximaal gaan.

• #103.190
20181204_142234.jpg
20181204_140257.jpg

• #103.195
Me gisterenavond laten overtuigen om Indisch te eten terwijl ik er de ene slechte ervaring na de andere mee heb.

2 keer al in mn broek gescheten vandaag. Eerste keer in de supermarkt, 2de keer net in bed. f**k Indië, krijg allemaal de dysenterie. Je bevolking stinkt, je eten zuigt, ik ben er allergisch voor en het is onhygienisch, en je praat als een mong**l met een spraakgebrek.
Ik zou zeggen lik mn reet, maar dat is eten voor jou en meer ziekte voor mij.

• #103.196
Me gisterenavond laten overtuigen om Indisch te eten terwijl ik er de ene slechte ervaring na de andere mee heb.

2 keer al in mn broek gescheten vandaag. Eerste keer in de supermarkt, 2de keer net in bed. f**k Indië, krijg allemaal de dysenterie. Je bevolking stinkt, je eten zuigt en is onhygienisch, en je praat als een mong**l met een spraakgebrek.

Gluteus illuminatus krijgt nu wel een bijzondere betekenis.

Laatst bewerkt:
  • #103.197
Ben ziek (griep, al voor de vierde keer dit jaar). Dat, terwijl ik een paar mooie trainingen in gedachten had voor deze week.

• #103.198
Mannengriep, sterkte met de bijnadoodservaring.

• #103.199

2 keer al in mn broek gescheten vandaag. Eerste keer in de supermarkt, 2de keer net in bed. f**k Indië, krijg allemaal de dysenterie. Je bevolking stinkt, je eten zuigt, ik ben er allergisch voor en het is onhygienisch, en je praat als een mong**l met een spraakgebrek.
Ik zou zeggen lik mn reet, maar dat is eten voor jou en meer ziekte voor mij.
Indisch is echt de hemel, man :p

Terug
Naar boven