Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.281
Het is meer van zo’n dude in de gym plaatst steeds alle 20jes van de gym op de legpress en wilt steeds en PR ermee behalen en zodra ik hem erop confronteer komt ie met “ik weet wat ik doe”
Sinds ik mij niet meer blindstaar op zo veel en zwaar mogelijk, maar juist op MMC, TUT, uitvoering en het 'voelen', pak ik veel minder gewicht maar heeft het voor mijn gevoel veel meer effect. Ik weet ook niet wat het 'best' of 'meest effectief' is, als er al zoiets bestaat. Bij de F4F zie ik ook altijd een natty vrouwelijke A-atleet (BB-klasse), al wat ouder. Traint altijd halve of quarter reps op hoge snelheid, ziet er apart uit, maar heeft blijkbaar toch het gewenste effect.

• #103.282
Als je niet natty bent dan maakt het toch ook allemaal niets uit. :rolleyes:

• #103.283
Laat anderen eens gewoon doen in de gym meneer anabooltje.

Sinds ik mij niet meer blindstaar op zo veel en zwaar mogelijk, maar juist op MMC, TUT, uitvoering en het 'voelen', pak ik veel minder gewicht maar heeft het voor mijn gevoel veel meer effect. Ik weet ook niet wat het 'best' of 'meest effectief' is, als er al zoiets bestaat. Bij de F4F zie ik ook altijd een natty vrouwelijke A-atleet (BB-klasse), al wat ouder. Traint altijd halve of quarter reps op hoge snelheid, ziet er apart uit, maar heeft blijkbaar toch het gewenste effect.
. Naja mijn mening is meer kan je niet meer dan 20 reps ga dan lichter. Of niet meer dan 15 reps nog lichter. Met een full ROM

• #103.287

En de reden is heel eenvoudig, nml. dat arbeid (kracht*weg, eenheid Nm of J) een vorm is van energie (J). Je kan dus niet meer arbeid arbeid verrichten (met squatten dan bij leg pressen) bij gelijke energielevering. De enige verklaring, hoewel vreemd, is dat het squatten lichter aanvoelt; dit werd ook in de Engelse tekst genoemd. Zodat er, bij gelijk ondervonden inspanning meer energie werd geleverd, meer arbeid werd gegenereerd en een hogere testosteron en GHG spiegel werd gemeten...

Laatst bewerkt:
  • #103.288
tijdje geleden al gezien dat er ''binnenkort" een indoor festival is op 10 minuten fietsen van mijn huis. wilde er wel heen en dacht tzt wel kaartjes te halen op ticketswap, maar kom er net achter dat het vanavond al is :o

• #103.289
tijdje geleden al gezien dat er ''binnenkort" een indoor festival is op 10 minuten fietsen van mijn huis. wilde er wel heen en dacht tzt wel kaartjes te halen op ticketswap, maar kom er net achter dat het vanavond al is :o
Tickets zijn er nog wel of kun je sowieso niet?

• #103.290
Pot Ben&Jerry's vergeten in de vriezer te gooien.
Fml.

• #103.298
Als je niet natty bent dan maakt het toch ook allemaal niets uit. :rolleyes:
Grappig genoeg is zij 100% natty en nogal naïef ook. Altijd zeggen dat ik dom zou zijn als ik zou gebruiken en leeft een beetje met d'r kop in het zand, want is overtuigd dat alleen enkele minder slimme gasten aan de AAS gaan en het merendeel gewoon natty op het podium staat.

Ik durf hier het woord 'natty' trouwens nauwelijks meer te laten vallen, want heb al een paar keer het verwijt gekregen een discussie op te starten. Het maakt mij niets uit wie wel of niet gebruikt, moet iedereen zelf weten. Ik was alleen toch wel een beetje verbaasd over dat artikel van Peter Bond (@Galen), waaruit dus duidelijk blijkt dat je met AAS zonder te trainen best wat VVM kan gainen, dat had ik niet verwacht. Desalniettemin een interessant artikel https://peterbond.nl/word-gespierder-anabolen-zonder-daarbij-trainen/.

• #103.299
Grappig genoeg is zij 100% natty en nogal naïef ook. Altijd zeggen dat ik dom zou zijn als ik zou gebruiken en leeft een beetje met d'r kop in het zand, want is overtuigd dat alleen enkele minder slimme gasten aan de AAS gaan en het merendeel gewoon natty op het podium staat.

Ik durf hier het woord 'natty' trouwens nauwelijks meer te laten vallen, want heb al een paar keer het verwijt gekregen een discussie op te starten. Het maakt mij niets uit wie wel of niet gebruikt, moet iedereen zelf weten. Ik was alleen toch wel een beetje verbaasd over dat artikel van Peter Bond (@Galen), waaruit dus duidelijk blijkt dat je met AAS zonder te trainen best wat VVM kan gainen, dat had ik niet verwacht. Desalniettemin een interessant artikel https://peterbond.nl/word-gespierder-anabolen-zonder-daarbij-trainen/.

Probeer zelf eens of je zoveel zal gainen als in dat onderzoek. Ik vrees er voor...

Ik blijf overtuigd dat de proefpersonen nog enorm veel natuurlijke progressie in zich hadden. Iemand met al een degelijke fysiek gaat nooit zomaar 7-8kg vvm pakken zonder trainen, tenzij heel goede responders.

• #103.300

In de States is dat onderzoek wel behoorlijk goed bekend onder krachtsporters, mijn aandacht ervoor werd ooit getrokken door internettrol steroidsR4losers.

Bij sommige zoogdieren, met name herten en antilopen, zie je in de paartijd bij mannetjes ook een enorme toename van spiermassa, veroorzaakt door een tijdelijk toegenomen testosteronproductie. Dat tijdelijke staat in verband met de negatieve invloed op de levensverwachting...

Terug
Naar boven