- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Maar om even terug on topic te komen: @Calyptus was dus aan de schijterij door de Indiase keuken (of Indisch, wat je wil, maar dus afkomstig uit India zeg maar). Al weer beter?
Ik vind curry's uit India echt fucking lekker. Als je pittigheid niet gewend ben, zou ik Vindaloo afraden.
Indiaas heeft trouwens ook zat milde currygerechten. Tikka Massala en Tandoori chicken etc. zijn wel bekend hier. Neem echter niet de supermarktvariant, maar een echte curry in een restaurant. Met naanbrood en rijst. Peshwari Naan (met rozijnen en kokos) is echt goddelijk, maar naan met kaas of knoflook ook erg lekker. :![]()
Ik heb gezien een harde deadline vandaag gewoon de rest van de week op de pot door moeten werken. Door een nieuwe anti-diarrheamiddel trifolix(of zoiets, ik ben het op het werk vergeten) kon ik sinds gisteren toch naar het werk gaan.
Curry ben ik allergisch voor. Ik heb net rijst/chicken Vindaloo gehad omdat er geen curry inzat(het is in principe Pakistaans zeiden ze), en ik heb genoeg op het werk de find a loo pun aangehoord.