- Waardering
- 10.882
- Lengte
- 1m75
Haha goeie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha goeie
Nee hoef ik niet. Maak eerder tijd voor gym dan aan haar
Wanneer het 5 minuten duurt tot die 5ml erin zit .....
Misschien een tip voor @dreamy1 ...lekker slagroom ^^ als ik slagroom maak doe ik er altijd een klein beetje citroen in

Van slagroom naar trt
Dat kan alleen op dbb-forum
#slagroomaddict

Verrek zeg, dat had ik helemaal niet door

Dat heb ik nou met Bossche Bollen van Jan de Groot.hou die taart maar , rijsten vlaai van bakker Eussen in Oud Geleen , dat gezegd ik moet weer eens naar het zuiden onder het mom van heimwee

Azzy, wat is dit? Laat je nu iets los over je locatie?hou die taart maar , rijsten vlaai van bakker Eussen in Oud Geleen , dat gezegd ik moet weer eens naar het zuiden onder het mom van heimwee

jazeker hollen voor die bollenDat heb ik nou met Bossche Bollen van Jan de Groot.

en niet delen met je vriendin.Kappen jongens, ik heb nu zin in trt slagroomtaart uit Geleen met als topping Bossche bollen. K.tforum![]()

ja mijn geboorte locatie is lindenheuvel , tot mijn 23 e in Geleen gewoont daarna vertrokken ivm de wensen van het vrouwtje en was ook beter voor mijAzzy, wat is dit? Laat je nu iets los over je locatie?
Ik woonde tot april ook in Geleen!

"met de crew'' verraadde je alWas een lekker circuitje aan het doen met de crew, is opeens m'n bankje weg. Had een of andere autist m'n bankje gestolen, dus ik spreek hem daar op aan. Hij sloeg gelijk dicht en rende naar de balie. Daar heb ik hem horen huilen.
Was een lekker circuitje aan het doen met de crew, is opeens m'n bankje weg. Had een of andere autist m'n bankje gestolen, dus ik spreek hem daar op aan. Hij sloeg gelijk dicht en rende naar de balie. Daar heb ik hem horen huilen.
Tuurlijk.
Ik trek zelfs plastiek deeltjes van karton af om het bij het karton te kunnen gooien![]()
Was een lekker circuitje aan het doen met de crew, is opeens m'n bankje weg. Had een of andere autist m'n bankje gestolen, dus ik spreek hem daar op aan. Hij sloeg gelijk dicht en rende naar de balie. Daar heb ik hem horen huilen.

Dat heb ik nou met Bossche Bollen van Jan de Groot.

Een behoorlijke bonbon met stevige chocoladevulling en een beetje brandenwijn, welke verder wordt afgewerkt met een laag hazelnoot en chocolade.