AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.403
Wanneer het 5 minuten duurt tot die 5ml erin zit .....
en wat vind jouw vriendin daarvan
lekker slagroom ^^ als ik slagroom maak doe ik er altijd een klein beetje citroen in
Misschien een tip voor @dreamy1 ... :roflol:
Met slagroom als lokkertje. :o :p

• #103.406
hou die taart maar , rijsten vlaai van bakker Eussen in Oud Geleen , dat gezegd ik moet weer eens naar het zuiden onder het mom van heimwee

• #103.409
hou die taart maar , rijsten vlaai van bakker Eussen in Oud Geleen , dat gezegd ik moet weer eens naar het zuiden onder het mom van heimwee
Azzy, wat is dit? Laat je nu iets los over je locatie?
Ik woonde tot april ook in Geleen! :)

• #103.414
Was een lekker circuitje aan het doen met de crew, is opeens m'n bankje weg. Had een of andere autist m'n bankje gestolen, dus ik spreek hem daar op aan. Hij sloeg gelijk dicht en rende naar de balie. Daar heb ik hem horen huilen.

• #103.415
Was een lekker circuitje aan het doen met de crew, is opeens m'n bankje weg. Had een of andere autist m'n bankje gestolen, dus ik spreek hem daar op aan. Hij sloeg gelijk dicht en rende naar de balie. Daar heb ik hem horen huilen.
"met de crew'' verraadde je al

• #103.416

Al vaker gezegd dat je zelf niet in de gaten hebt wat een intimiderend fysiek je hebt.
Mensen worden daar bang van.

Tuurlijk.

Ik trek zelfs plastiek deeltjes van karton af om het bij het karton te kunnen gooien :grinny:

Ik verbrand gewoon mijn vuilnis in een ton in de achtertuin, dan hoeft dat niet.

• #103.417

En dat heeft je dag goed gemaakt bedoel je... verkeerde topic? :p

Laatst bewerkt:
  • #103.420
Zal ik er dan maar intrappen? Vertel? :)
Een behoorlijke bonbon met stevige chocoladevulling en een beetje brandenwijn, welke verder wordt afgewerkt met een laag hazelnoot en chocolade.

nWsGrUKl.jpg

Terug
Naar boven