- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Oké interessant. Jij zit op je werk dus lekker te DBB'en
. Doen er trouwens wel meer, ik check soms hooguit in de pauze even op mijn mobiel.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké interessant. Jij zit op je werk dus lekker te DBB'en
. Doen er trouwens wel meer, ik check soms hooguit in de pauze even op mijn mobiel.
Op die manier zal je geliefd zijn bij je mensen.Water en gas stromen vanzelf, en bij een storing heb je mensen onder je die het werk doen.![]()
Ziek
Sinds gisteren ernstig pjinlijke keel, hoesten, koorts, hoofdpijn en mijn hele lijf doet zeer. Lang geleden dat ik me zo verrot heb gevoeld..
Wel op mijn werk natuurlijk, zodat ik kan DBB'n.

@Col_inc is zeker langsgeweest.Ziek
Sinds gisteren ernstig pjinlijke keel, hoesten, koorts, hoofdpijn en mijn hele lijf doet zeer. Lang geleden dat ik me zo verrot heb gevoeld..
Wel op mijn werk natuurlijk, zodat ik kan DBB'n.

Wat is je definitie van droog?Voel me al paar dagen misselijk en als ik naar eten kijk gaat Mn honger ook weg. Train momenteel 6 dagen, elkedag cardio en neem ook stuff zoals anavar winny t5 en clen los van bottles want die neem ik ook. Weet effe niet wat ik moet doen. Mn lichaam is wel snel veranderd en droog geworden
als ik langs geweest zou zijn zou ze niet meer kunnen lopen en naar werk gaan.

Dan was ze al op werk geweest... rennend.... want ze zag je aankomen.als ik langs geweest zou zijn zou ze niet meer kunnen lopen en naar werk gaan.

als ik langs geweest zou zijn zou ze niet meer kunnen lopen en naar werk gaan.