- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Kerstactie in mijn log: Gratis karma en likes voor wie een reactie plaatst.
Het is zo stil in mijn zielig logje... Kuch kuch...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerstactie in mijn log: Gratis karma en likes voor wie een reactie plaatst.
Het is zo stil in mijn zielig logje... Kuch kuch...

@GetBig XXL vind je post leuk maar snapt niet dat het eerder een opmerking is gericht aan leden zoals hem dan aan mij.
Maar idd: ik zou best ook gaan liegen over mijn fysieke stats en krachtstats. Alles voor DBB fame.

ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen dat iemand gaat liegen over zijn stats op een anoniem forum ,compleet zinloos want gewillige natte kutjes zijn er ook al niet![]()

ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen dat iemand gaat liegen over zijn stats op een anoniem forum ,compleet zinloos want gewillige natte kutjes zijn er ook al niet![]()

Toch heb ik besloten vanaf nu in mijn log alle gewichten met pakweg 50kg te verhogen en geen foto's van mezelf te posten. Ik ga 100% voor DBB fame...![]()

Dus je hebt me kenteken dus toch achterhaald en weet ook al hoe ik eruit zie

@johnyjordaanJa maar om dan meteen anaal onteerd en vernederd te willen worden... Achja, ieder diertje zijn pleziertje @EigenWereld

@Skatermarvin ze hebben de vrijdagmiddag-rel hier vast gestart! Beter te vroeg dan te laat, maar helaas niet in jouw log!![]()
Dat is subjectief uiteraard. Vergeleken met Ronnie Coleman in zijn prime zullen ze idd niet veel voor stellen.
In vergelijking met DBB helden zoals jij, zijn mijn lifts best goed hoor
Hallo groupie... wil je anaal onteerd worden door @GetBig XXL zijn microscopisch kleine anabolen lul??
Dat staat je vrij natuurlijk, maar ik wil me als NO HOMO duidelijk distantiëren van zulke homoseksuele handelingen.
Je komt een beetje beta over. Wel is je test gecontroleerd. Na al die tijd kuren en weinig bereikt te hebben. Kan je je best een beetje slecht voelen ofc.