XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.583
Laatst bewerkt:
  • #103.584
:roflol:

@GetBig XXL vind je post leuk maar snapt niet dat het eerder een opmerking is gericht aan leden zoals hem dan aan mij.

Maar idd: ik zou best ook gaan liegen over mijn fysieke stats en krachtstats. Alles voor DBB fame.

ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen dat iemand gaat liegen over zijn stats op een anoniem forum ,compleet zinloos want gewillige natte kutjes zijn er ook al niet :grumble:

• #103.585
ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen dat iemand gaat liegen over zijn stats op een anoniem forum ,compleet zinloos want gewillige natte kutjes zijn er ook al niet :grumble:

Toch heb ik besloten vanaf nu in mijn log alle gewichten met pakweg 50kg te verhogen en geen foto's van mezelf te posten. Ik ga 100% voor DBB fame... :roflol:

• #103.587
  • #103.591
En zelfs dan stellen je lifts nog niet veel voor.

Dat is subjectief uiteraard. Vergeleken met Ronnie Coleman in zijn prime zullen ze idd niet veel voor stellen.
In vergelijking met DBB helden zoals jij, zijn mijn lifts best goed hoor :devilnana:

Hallo groupie... wil je anaal onteerd worden door @GetBig XXL zijn microscopisch kleine anabolen lul?? :roflol:

Dat staat je vrij natuurlijk...

Laatst bewerkt:
  • #103.592
Beetje gay is oké?

• #103.595
  • #103.596
Dat is subjectief uiteraard. Vergeleken met Ronnie Coleman in zijn prime zullen ze idd niet veel voor stellen.
In vergelijking met DBB helden zoals jij, zijn mijn lifts best goed hoor :devilnana:

Hallo groupie... wil je anaal onteerd worden door @GetBig XXL zijn microscopisch kleine anabolen lul?? :roflol:

Dat staat je vrij natuurlijk, maar ik wil me als NO HOMO duidelijk distantiëren van zulke homoseksuele handelingen.

Je komt een beetje beta over. Wel is je test gecontroleerd. Na al die tijd kuren en weinig bereikt te hebben. Kan je je best een beetje slecht voelen ofc.

• #103.599
All you need is love drama is niks vergeleken DBB drama.

Terug
Naar boven