AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.624
  • #103.625
Ik voelde me al niet zo lekker toen ik opstond. Toen ik mijn eten aan het preppen was, ging het mis. Ik ben nu nog een beetje duizelig, maar verder gaat het wel.

Hahaha. Santa heeft me een fucked up bloedsuikerspiegel gegeven na al die cheats. :roflol:

haha lekkerbek ben je....kopje bouillon dan maar om aan te sterken lol :p

• #103.626
Squatrek was bezet door iemand dus begon ik wel met legpress maar hij was zolang bezig dat ik wel 6/7 sets deed t/m 8 plates beide kanten op zon technogym legpress. Had behalve dat een lekkere legday

• #103.627
Vandaag was er zo'n vieze ecto in de sportschool die net wat eerder bij de squat rack was dan ik. Ik balen als een stekker natuurlijk, gelijk mijn hele programma verpest.
Maar begonnen met Leg press ipv squatten, wat blijkt nou, zijn alle 20kg schijven op, moet ik 5kg schijven gaan gebruiken.
Gooi ik één blik zijn kant op, blijkt hij gewoon een quarter repper te zijn.
Half uur later, is hij nog steeds bezig, snap ik wel met die chicken leggs van hem.

• #103.629
Hond gruwelijk verminkt nadat kinderen vuurwerk in zijn muil steken en laten ontploffen
DentalWillingBudgie-small.gif

• #103.632
Welke mong**l doet er nou zoiets? Wat ik me nog voor kan stellen dan iemand een stuk vuurwerk gooit en en een hond er naartoe rent en het in zijn bek pakt.

• #103.633
Welke mong**l doet er nou zoiets? Wat ik me nog voor kan stellen dan iemand een stuk vuurwerk gooit en en een hond er naartoe rent en het in zijn bek pakt.
Ik kan me wel meer dingen voorstellen maar dat staat er niet.

• #103.634
  • #103.635
Ik blijf het toch wonderlijk vinden dat je op GeenStijl reacties leest als het gaat over vuurwerk gooien naar agenten die terecht zou zijn omdat zij ook geweldig zijn tegen de gele hesjes, dus dat er mensen zijn die dit soort klootzakken acties tegen mensen niet veroordelen, maar dat als zoiets tegen dieren gebeurt iedereen het verschrikkelijk vind (wat het dus ook is)

• #103.636
Ik blijf het toch wonderlijk vinden dat je op GeenStijl reacties leest als het gaat over vuurwerk gooien naar agenten die terecht zou zijn omdat zij ook geweldig zijn tegen de gele hesjes, dus dat er mensen zijn die dit soort klootzakken acties tegen mensen niet veroordelen, maar dat als zoiets tegen dieren gebeurt iedereen het verschrikkelijk vind (wat het dus ook is)
Ik heb niet gekeken op GeenStijl, maar doorgaans is het publiek daar pro-politie en anti-gele hesjes. Vuurwerk gooien naar mensen is ook triest, maar bij dieren weet je dat ze er mogelijk op afgaan, dus ben je gewoon verantwoordelijk voor mishandeling.

• #103.637
waar heb je het over, op dumpert en geenstijl staat iedereen altijd te juichen als de politie klappen uitdeelt.

• #103.638
  • #103.639
Nog eventjes werken, echt toe aan vakantie

• #103.640
8 tot 18 werken maar gym gaat al om 4 uur dicht...

Terug
Naar boven