ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Edit: vanochtend flauwgevallen met mijn debiele kop dus maar even thuisgebleven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Edit: vanochtend flauwgevallen met mijn debiele kop dus maar even thuisgebleven.

Zomaar?Edit: vanochtend flauwgevallen met mijn debiele kop dus maar even thuisgebleven.![]()
Edit: vanochtend flauwgevallen met mijn debiele kop dus maar even thuisgebleven.![]()

Hahaha. Santa heeft me een fucked up bloedsuikerspiegel gegeven na al die cheats.

Ik voelde me al niet zo lekker toen ik opstond. Toen ik mijn eten aan het preppen was, ging het mis. Ik ben nu nog een beetje duizelig, maar verder gaat het wel.
Hahaha. Santa heeft me een fucked up bloedsuikerspiegel gegeven na al die cheats.![]()

Uh? Ik heb helemaal geen gewillig nat kutje?
Hond gruwelijk verminkt nadat kinderen vuurwerk in zijn muil steken en laten ontploffen
![]()
Hond gruwelijk verminkt nadat kinderen vuurwerk in zijn muil steken en laten ontploffen
![]()
Ik kan me wel meer dingen voorstellen maar dat staat er niet.Welke mong**l doet er nou zoiets? Wat ik me nog voor kan stellen dan iemand een stuk vuurwerk gooit en en een hond er naartoe rent en het in zijn bek pakt.
Ik zie geen bron, dus weet niet of het uit zijn context is gehaald. Je zal wel gelijk hebben, maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er zulke gestoorde kids bestaan.Ik kan me wel meer dingen voorstellen maar dat staat er niet.

Ik heb niet gekeken op GeenStijl, maar doorgaans is het publiek daar pro-politie en anti-gele hesjes. Vuurwerk gooien naar mensen is ook triest, maar bij dieren weet je dat ze er mogelijk op afgaan, dus ben je gewoon verantwoordelijk voor mishandeling.Ik blijf het toch wonderlijk vinden dat je op GeenStijl reacties leest als het gaat over vuurwerk gooien naar agenten die terecht zou zijn omdat zij ook geweldig zijn tegen de gele hesjes, dus dat er mensen zijn die dit soort klootzakken acties tegen mensen niet veroordelen, maar dat als zoiets tegen dieren gebeurt iedereen het verschrikkelijk vind (wat het dus ook is)
waar heb je het over, op dumpert en geenstijl staat iedereen altijd te juichen als de politie klappen uitdeelt.Ik blijf het toch wonderlijk vinden dat je op GeenStijl reacties leest als het gaat over vuurwerk gooien naar agenten die terecht zou zijn omdat zij ook geweldig zijn tegen de gele hesjes, dus dat er mensen zijn die dit soort klootzakken acties tegen mensen niet veroordelen, maar dat als zoiets tegen dieren gebeurt iedereen het verschrikkelijk vind (wat het dus ook is)
Precies.waar heb je het over, op dumpert en geenstijl staat iedereen altijd te juichen als de politie klappen uitdeelt.