- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was.... RIP.
Door een ongeluk in de gym? Sowieso scary, maar ik ben toch wel benieuwd.Hoorde dat vanmiddag een lifter bij ons in de gym door een freak ongeluk zijn enkel gebroken heeft en vinger kwijt is....
Scary shit.
Door een ongeluk in de gym? Sowieso scary, maar ik ben toch wel benieuwd.
Squat fail, spot ging niet goed, brak enkel en vinger tussen bar en safety. 180kg met momentem vs vinger, was er meteen af en niet meer te redden.
brrrrSquat fail, spot ging niet goed, brak enkel en vinger tussen bar en safety. 180kg met momentem vs vinger, was er meteen af en niet meer te redden.
Squat fail, spot ging niet goed, brak enkel en vinger tussen bar en safety. 180kg met momentem vs vinger, was er meteen af en niet meer te redden.

t*ring, dat met die enkel is onze gymeigenaar ook gebeurd. Was meteen het einde van zijn strongman carrière.Squat fail, spot ging niet goed, brak enkel en vinger tussen bar en safety. 180kg met momentem vs vinger, was er meteen af en niet meer te redden.
Brrrrr enkels!!! praat me er niet van...krijg er de rillingen vant*ring, dat met die enkel is onze gymeigenaar ook gebeurd. Was meteen het einde van zijn strongman carrière.

right babe ?