MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.941
Dat dit (niet) kan in 2019

Screenshot_20190119-141852.png

• #103.943
Facebook is ook wel erg met cencuur.

Ik zit ook op zakmes pagina's en daar mag je niks te koop aanbieden.

Inb4 je mag geen horloges meer verkopen op FB want ze worden gebruikt voor bommen.

• #103.944
  • #103.947
vanacht zo vaak door zoonlief wakker gemaakt "papa ik kan echt niet slapen", dat trainen voor werk er echt niet in zat grrr.... dan vanavond maar weer in een crowded gym :mad:

• #103.949
Het ijs dat op de grond ligt is eerst op mijn hoofd en in mijn nek gevallen toen ik de plastiek van de isolatie aftrok :roflol:

20190121_110246.jpg

• #103.950
Het ijs dat op de grond ligt is eerst op mijn hoofd en in mijn nek gevallen toen ik de plastiek van de isolatie aftrok :roflol:

20190121_110246.jpg
jij pruster ts dus wat heb je nu weer gedaan en uitgevroten? en waarom liked @Bubs jouw posts maar mijn posts niet. Ik begin een beetje jaloers te worden....

• #103.952
definitief gebanned zijn uit dat log van @natty87 mijn commentaren zijn niet welkom en ik heb een spreekverbod.. Ik begrijp best dat mijn commentaren altijd een zekere vorm van charisma hebben maar ik ben een vent natty… een vent dus geen reden tot haat of jaloezie! Unban me!!!

• #103.953
jij pruster ts dus wat heb je nu weer gedaan en uitgevroten? en waarom liked @Bubs jouw posts maar mijn posts niet. Ik begin een beetje jaloers te worden....
Ik moest een container vullen met isolatie, ik sneed, zoals altijd, het plastiek rond de pakken los en trok het eraf, zoals altijd, maar het ijs dat erop lag was niet zoals altijd :D

• #103.954
definitief gebanned zijn uit dat log van @natty87 mijn commentaren zijn niet welkom en ik heb een spreekverbod.. Ik begrijp best dat mijn commentaren altijd een zekere vorm van charisma hebben maar ik ben een vent natty… een vent dus geen reden tot haat of jaloezie! Unban me!!!
@Sanca Magni, aangezien ik in een goede bui ben zou je hem willen unbannen?

Beter gedraag je je wel en boek je regelmatig wat maximale karma punten over naar mijn account.

• #103.957
Na een dag cursus moest ik blijkbaar terug naar het werk toe. Hopelijk morgen geen gezeur hiervan.

• #103.959
Voortaan alleen nog maar pompen.

• #103.960
Dumpertfilmje van een paar kanspareltjes die met 10 man een man(jongen) 5 minuten lang mishandelen en kopschoppen.

Terug
Naar boven