MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.962
Auto weer binnen in de garage, koelvloeistoflek, kan iets klein zijn maar zou ook wel weer eens een grote kost kunnen worden en mijn 'resetvebudget' is naar mijn verjaardagsfeestjes gegaan :fuu:

• #103.963
jij pruster ts dus wat heb je nu weer gedaan en uitgevroten? en waarom liked @Bubs jouw posts maar mijn posts niet. Ik begin een beetje jaloers te worden....

Misschien omdat je een onmogelijk irritant ventje bent? Kweet niet hoor...maar dat zou het mogelijk kunnen zijn :dunno:

• #103.964
Na een werkshift van 11 uurtjes plus 2 uurtjes reizen heen en terug reizen heb ik totaal geen motivatie meer om nog naar de gym te gaan als je eenmaal 8 uur savonds thuis komt. Voornamelijk omdat ik al 10 minuten in de sneeuw en koude wind op de metro moest wachten en het enige manier om naar de gym te gaan voormij is ook het GVB en savonds komtie sws laat dus ik hou het wel op een restday. Had gister toch al een pretty taai backday

• #103.965
Na een werkshift van 11 uurtjes plus 2 uurtjes reizen heen en terug reizen heb ik totaal geen motivatie meer om nog naar de gym te gaan als je eenmaal 8 uur savonds thuis komt. Voornamelijk omdat ik al 10 minuten in de sneeuw en koude wind op de metro moest wachten en het enige manier om naar de gym te gaan voormij is ook het GVB en savonds komtie sws laat dus ik hou het wel op een restday. Had gister toch al een pretty taai backday

• #103.967
  • #103.968
Vanaf morgenmiddag nuchter blijven (en moviprep :toilet: ).. tot en met donderdag einde van de dag ivm onderzoeken donderdag... :help:
en dan hopen dat ik wel naar huis mag donderdag middag/avond.. :o en snel weer mag/kan eten...

• #103.969
Vanaf morgenmiddag nuchter blijven (en moviprep :toilet: ).. tot en met donderdag einde van de dag ivm onderzoeken donderdag... :help:
en dan hopen dat ik wel naar huis mag donderdag middag/avond.. :o en snel weer mag/kan eten...
Eerste halve liter.... Rennen straks :o:toilet:

image.jpeg

en ik heb gvd honger :mad::scold:

• #103.972
Wat is er met @Nomen Nescio gebeurd? Zijn posts zijn verdwenen. :eek:???

• #103.974
K*t nacht... k*t dag... :mad: voor jan *** 24 uur nuchter geweest en totaal leeg... :( Heeft mijn dag goed verpest... :o
Liep anders allemaal...vannacht 4:30 verder gegaan met moviprep... wekker gezet... liter erin.. echt leeg en stond te shaken.. proberen staand te blijven op wat dextro tabs.... om de haveklap hypo's en hypers en hondsberoerd... dik uur in de auto (handdoeken mee.. just in case :o )... zooi file...
Alles klaar en leeg... volledig geprept (extra dekentjes (want koud... :tanden:) .. infuus... alle draadjes.. etc... ) en netjes op tijd gestart... door fysieke omstandigheden en veel pijn onderzoek gestopt ... :sad: :treuren::scold:
Weer dat k uur terug naar huis en gesloopt op de bank beland...

• #103.975
Inmiddels wacht ik al ruim een half uur :mad:

upload_2019-1-24_14-33-57.png

• #103.976
K*t nacht... k*t dag... :mad: voor jan *** 24 uur nuchter geweest en totaal leeg... :( Heeft mijn dag goed verpest... :o
Liep anders allemaal...vannacht 4:30 verder gegaan met moviprep... wekker gezet... liter erin.. echt leeg en stond te shaken.. proberen staand te blijven op wat dextro tabs.... om de haveklap hypo's en hypers en hondsberoe:aai::aai:rd... dik uur in de auto (handdoeken mee.. just in case :o )... zooi file...
Alles klaar en leeg... volledig geprept (extra dekentjes (want koud... :tanden:) .. infuus... alle draadjes.. etc... ) en netjes op tijd gestart... door fysieke omstandigheden en veel pijn onderzoek gestopt ... :sad: :treuren::scold:
Weer dat k uur terug naar huis en gesloopt op de bank beland...

Aaah lieverd :aai:

• #103.977
Gaat lekker ouderwets op zijn KPN's :treuren:

upload_2019-1-24_15-13-12.png

• #103.979
Hahah ook echt dat die klantenservicemedewerker GEEN typt geeft aan dat ze lekker gefrustreerd is:o

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #103.980
Wanneer zowel de KPN medewerker als de klant een roidrage heeft..

Terug
Naar boven