XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.981
Gaslek op straat, hele weg afgesloten, ben benieuwd of ik straks na het werk binnen kan...

• #103.983
  • #103.984
K*t nacht... k*t dag... :mad: voor jan *** 24 uur nuchter geweest en totaal leeg... :( Heeft mijn dag goed verpest... :o
Liep anders allemaal...vannacht 4:30 verder gegaan met moviprep... wekker gezet... liter erin.. echt leeg en stond te shaken.. proberen staand te blijven op wat dextro tabs.... om de haveklap hypo's en hypers en hondsberoerd... dik uur in de auto (handdoeken mee.. just in case :o )... zooi file...
Alles klaar en leeg... volledig geprept (extra dekentjes (want koud... :tanden:) .. infuus... alle draadjes.. etc... ) en netjes op tijd gestart... door fysieke omstandigheden en veel pijn onderzoek gestopt ... :sad: :treuren::scold:
Weer dat k uur terug naar huis en gesloopt op de bank beland...

Getver...dat valt tegen.
Dat betekent dan ook dat de hele exercitie nogmaals moeten worden uitgevoerd?

Nou sterkte....wel weer gaan eten nu hè.

• #103.985
Getver...dat valt tegen.
Dat betekent dan ook dat de hele exercitie nogmaals moeten worden uitgevoerd?

Nou sterkte....wel weer gaan eten nu hè.
Nope... geen herhaling.. kan niet...

"voer wat ik kon eten" stond al klaar toen ik op zaal terug kwam.. :D

• #103.987
Iemand had mijn gekookte eieren op het werk achter in de koelkast gezet en nu zijn ze bevroren

• #103.990
ajoh die skulls heb je al gewoon doorlopen
:P

Wij mogen terug ons huis binnen, 3 huizen hier recht tegenover hebben minder geluk en zijn onbewoonbaar verklaard.
Er is een verzakking geweest, vermoedelijk door een geheime doorgang van de onderliggende mergelgrotten/groeves van bij ons in de ondergrond, een paar maanden terug een serieuze verzakking aan de achterkant van mijn tuin en nu van voor op straat, wel akelig dichtbij allemaal, nu ben ik niet meer zo op mijn gemak met mijn + halve ton gewicht schijven en mijn atlasstones set in de tuin :o

• #103.991

Wij mogen terug ons huis binnen, 3 huizen hier recht tegenover hebben minder geluk en zijn onbewoonbaar verklaard.
Er is een verzakking geweest, vermoedelijk door een geheime doorgang van de onderliggende mergelgrotten/groeves van bij ons in de ondergrond, een paar maanden terug een serieuze verzakking aan de achterkant van mijn tuin en nu van voor op straat, wel akelig dichtbij allemaal, nu ben ik niet meer zo op mijn gemak met mijn + halve ton gewicht schijven en mijn atlasstones set in de tuin :o
Kun je niet in die grot gaan trainen ....(geheime lokatie...leuke home gym er van maken...kg heb je genoeg daar haha )

• #103.993
Is het al zomer yet ? :mad:

• #103.997

Gaan ze alles nu verder onderzoeken?

• #103.998
Gaan ze alles nu verder onderzoeken?
Yep, ze hebben nu al 4 grote gaten gemaakt in de straat, morgen gaan ze verder.
De straat achter ons, waar de vorige instorting was, is al een maand of 4 afgesloten, hopelijk gaat het hier sneller!

• #104.000
hallo

Terug
Naar boven