AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.001
Hey.

• #104.002
:P

Wij mogen terug ons huis binnen, 3 huizen hier recht tegenover hebben minder geluk en zijn onbewoonbaar verklaard.
Er is een verzakking geweest, vermoedelijk door een geheime doorgang van de onderliggende mergelgrotten/groeves van bij ons in de ondergrond, een paar maanden terug een serieuze verzakking aan de achterkant van mijn tuin en nu van voor op straat, wel akelig dichtbij allemaal, nu ben ik niet meer zo op mijn gemak met mijn + halve ton gewicht schijven en mijn atlasstones set in de tuin :o
Moeten ze even een expert langs laten komen. @Mister TN

• #104.004
wat zijn nu de lit topics mijn naaste forumgenoten

• #104.014
  • #104.015
sowieso

• #104.016
Weer een kettingbotsing op een rechte weg bij stoplichten. Hoe moeilijk is het nu :srsly:

• #104.017
Slecht geslapen en nog steeds een dik(ker) oog. :yell:
Misschien maar eens een rustdagje nemen, weet ook niet hoe laat ik vanavond thuis ben.
IMG_20190125_073814.jpg

• #104.018
Net mijn winkelwagetje bij prettylittlething gevuld.... Het is tenslotte payday.. :eyebrow:

Maarrrr, ik kan geen enkele goede reden bedenken om daadwerkelijk te bestellen :( En ik vind dat ik niet zoveel impulsaankopen moet doen. :treuren:

• #104.019
Net mijn winkelwagetje bij prettylittlething gevuld.... Het is tenslotte payday.. :eyebrow:

Maarrrr, ik kan geen enkele goede reden bedenken om daadwerkelijk te bestellen :( En ik vind dat ik niet zoveel impulsaankopen moet doen. :treuren:
Je bent een prinses @HillR , je mag jezelf verwennen

Terug
Naar boven