- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Laatste examen was dinsdag. Lessen hernemen deze maandag. 8 februari resultaat.Maar nu toevallig geen les? Je zit al de hele dag op DBB.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste examen was dinsdag. Lessen hernemen deze maandag. 8 februari resultaat.Maar nu toevallig geen les? Je zit al de hele dag op DBB.
Shit dat is crazy!! Sterkte!Ik doe een opleiding van 5 jaar in 6 jaar omdat ik sukkel met een hersenletsel door een hersentumor. Heb alle dagen les van 8u30 tot 18u15 + practica daarbuiten en lig de overige tijd met barstende koppijn en misselijkheid in bed. Bent niet de enige die het zwaar heeft![]()
Stoer? kutleven? Soms moet je investeren in je toekomst. Liever nu even op de tanden bijten en dan 25 jaar een job doen die ik al m'n hele leven wou doen dan blijven verder werken in mijn huidige sector waar ik het niet meer aankon.Lekker kutleven heb je dan, doe er maar stoer mee haha.
Hier ook...
OkStoer? kutleven? Soms moet je investeren in je toekomst. Liever nu even op de tanden bijten en dan 25 jaar een job doen die ik al m'n hele leven wou doen dan blijven verder werken in mijn huidige sector waar ik het niet meer aankon.
Volgens mij had ze een of andere ...rol.
Tijdens mijn studie had ik geen tijd voor dit forum. De tijd dat ik niet werkte of studeerde was ik in de gym of hardlopen en blij dat ik even achter mijn beeldscherm vandaan was.Ik doe een opleiding van 3 jaar in 1,5 jaar. Alle dagen les van 8u15 tot 17u45. 13 examens op 11 dagen. Niet evident.
De studenten die het programma in drie jaar doen, die hebben het niet zo zwaar.
Volgende keer toch harder proberen.
Ja oké. Hij ging "tussen 8 en 12" langs komen. Maar het ging eerder rond 9u zijn want ik stond als 2e gepland. Ik bellen naar het bedrijf, "hm dat is raar dat ie nog niet geweest is, ik bel hem even". 5min later bellen ze terug: "blijkbaar is ie gemist van adres, kan hij morgenochtend opnieuw langskomen?".
Nu maar vertrekken naar de sportschool dan. En morgen opnieuw vroeg opstaan. Lol

Hij neemt mij morgenvroeg al als eerste "klant"Als hij nou vanavond bij jou komt overnachten, kan hij jou als eerste "klant" nemen...![]()

Volgens mij had ze een of andere ...rol.
Edit: post bewerkt, was niet echt netjes van mij.Sorry, kon het niet laten.
.Na de examens hebben we een pauze van een week.Tijdens mijn studie had ik geen tijd voor dit forum. De tijd dat ik niet werkte of studeerde was ik in de gym of hardlopen en blij dat ik even achter mijn beeldscherm vandaan was.