MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.322
Ik doe een opleiding van 5 jaar in 6 jaar omdat ik sukkel met een hersenletsel door een hersentumor. Heb alle dagen les van 8u30 tot 18u15 + practica daarbuiten en lig de overige tijd met barstende koppijn en misselijkheid in bed. Bent niet de enige die het zwaar heeft ;)
Shit dat is crazy!! Sterkte!

• #104.323
Lekker kutleven heb je dan, doe er maar stoer mee haha.
Stoer? kutleven? Soms moet je investeren in je toekomst. Liever nu even op de tanden bijten en dan 25 jaar een job doen die ik al m'n hele leven wou doen dan blijven verder werken in mijn huidige sector waar ik het niet meer aankon.

• #104.327
Stoer? kutleven? Soms moet je investeren in je toekomst. Liever nu even op de tanden bijten en dan 25 jaar een job doen die ik al m'n hele leven wou doen dan blijven verder werken in mijn huidige sector waar ik het niet meer aankon.
Ok

• #104.329
  • #104.330
Ik doe een opleiding van 3 jaar in 1,5 jaar. Alle dagen les van 8u15 tot 17u45. 13 examens op 11 dagen. Niet evident.
De studenten die het programma in drie jaar doen, die hebben het niet zo zwaar.
Tijdens mijn studie had ik geen tijd voor dit forum. De tijd dat ik niet werkte of studeerde was ik in de gym of hardlopen en blij dat ik even achter mijn beeldscherm vandaan was.

• #104.332
Ja oké. Hij ging "tussen 8 en 12" langs komen. Maar het ging eerder rond 9u zijn want ik stond als 2e gepland. Ik bellen naar het bedrijf, "hm dat is raar dat ie nog niet geweest is, ik bel hem even". 5min later bellen ze terug: "blijkbaar is ie gemist van adres, kan hij morgenochtend opnieuw langskomen?".

:grumble:

Nu maar vertrekken naar de sportschool dan. En morgen opnieuw vroeg opstaan. Lol

Als hij nou vanavond bij jou komt overnachten, kan hij jou als eerste "klant" nemen... :D

• #104.337
Sportbroek vergeten. Nu heb ik nog een camo legging in de auto liggen maar om alleen die te dragen gaat mij zelfs toch iets te ver.

• #104.338
Tijdens mijn studie had ik geen tijd voor dit forum. De tijd dat ik niet werkte of studeerde was ik in de gym of hardlopen en blij dat ik even achter mijn beeldscherm vandaan was.
Na de examens hebben we een pauze van een week.

• #104.339
Pauze van een week :roflol: En maar klagen dat het zo zwaar is :dunno:

• #104.340
Die loodgieters....."neem" ff een klantje erbij :eyebrow:

Terug
Naar boven