Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.623
  • #104.624
  • #104.626
Het begon allemaal met een hekkie. Ik zeg hekkie woon 3 hoog man mafkees. Zoals ik nu gelezen heb is @yasmine er nog niet over uit wat voor hek ivm de kosten. Dus blijven de poesen binnen. Daarna beetje geilen op @Kathlinoo en voor de rest niet veel soeps.
_93831142_meme4.jpg

• #104.628
Ik eet al voor de 4e dag op rij 2 snee brood met 350gr bonen in tomatensaus als avondeten, inmiddels zou ik toch graag naar de BurgerkinG willen maar ik ben op dieet. Dan maar weer over op de kip met rijst en brocolli om gespierder te worden o en een handje walgnoten voor ik het vergeet

• #104.629
Wat er hier aan het gebeuren is heet polarisatie in een debat. Voor je het weet nemen de deelnemers hardere en steeds meer idiote standpunten in omdat ze niet willen toegeven. Het gelijk halen wordt belangrijker dan "de waarheid" of "een compromis of oplossing vinden.
zelfkennis heb je iig al:P

een onconventionele methode zou misschien zijn door je katten zelf microdoseringen gif te geven aan je katten om zo te zorgen dat ze er niet erg ziek van worden. als je heel laag in dosering begint worden ze er niet ziek van en dan kan je steeds een klein beetje meer geven zodat ze er steeds beter tegen kunnen. snap ergens ook wel als je je katten geen gif zou willen geven hoor... zou er zelf niet aan moeten denken maar het werkt wel en de kosten zullen ook niet zo hoog zijn

• #104.630
Wat is hier aan de hand? Heb vandaag gewoon beestachtig veel pagina's gemist in enkel dit topic; stuk of 12-13. Is het soms relvrijdag of heeft iedereen vakantie? Wat een kattige reacties; dat is niet voor de poes.
Desalniettemin: :popcorn:

• #104.633
RIp angelus

• #104.634
zelfkennis heb je iig al:P

een onconventionele methode zou misschien zijn door je katten zelf microdoseringen gif te geven aan je katten om zo te zorgen dat ze er niet erg ziek van worden. als je heel laag in dosering begint worden ze er niet ziek van en dan kan je steeds een klein beetje meer geven zodat ze er steeds beter tegen kunnen. snap ergens ook wel als je je katten geen gif zou willen geven hoor... zou er zelf niet aan moeten denken maar het werkt wel en de kosten zullen ook niet zo hoog zijn
Bro...

• #104.635
Wat is hier aan de hand? Heb vandaag gewoon beestachtig veel pagina's gemist in enkel dit topic; stuk of 12-13. Is het soms relvrijdag of heeft iedereen vakantie? Wat een kattige reacties; dat is niet voor de poes.
Desalniettemin: :popcorn:
Steek die popcorn maar weg, je bent veeeeel te laat.

• #104.636
Aan een of andere handelaar uit Dordrecht die voor €750 een set dumbells koopt en de dag erna op MP zet voor €1500. Ik zag mezelf al voor me met deze vette set, alleen voor €1500 wordt het wel te gek.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #104.637
WTF???? Yasmine mag schelden wat hij wil, hele bevolkingsstammen discrimineren en als hij huilt bij galen krijg ik een strafpunt? f**k off. @Galen, disable mijn account aub (serieus). Kan echt niet.

• #104.638
WTF???? Yasmine mag schelden wat hij wil, hele bevolkingsstammen discrimineren en als hij huilt bij galen krijg ik een strafpunt? f**k off. @Galen, disable mijn account aub (serieus). Kan echt niet.
Waarom ga je er van uit dat Yasmine geen strafpunt(en) heeft ontvangen?
Doe even kalm, 1 puntje is het einde van de wereld/het forum niet :)

• #104.639
Ik zal deze post laten staan, maar als je een waarschuwing wilt bespreken gaarne via PB en niet in een topic.

Terug
Naar boven