AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.542
Ik ga zo dadelijk verder werken, rel maar lekker verder maar hou het een beetje netjes :baard:

• #104.544
Ik vind het toch maar heel vreemd dat iemand afgekat wordt omdat hij ongerust is dat zijn katten vergiftigd worden... Zouden jullie niet beter op de kap van de mensen zitten die vergif rondstrooien ??

En ik ga ook geen hekken rond mijn 1ha grond zetten om de katten binnen te houden hoor...

Ik nodig Kathinoo eens uit om bij de boeren hier in de buurt eens te komen janken dat ze hun katten niet binnen houden of dat ze geen hekken zetten rond hun landerijen... denk dat ze snel anders zal piepen... En ja, als er hier een kat platgereden wordt zijn ze snel genoeg vervangen door een nieuw nest... Zo is de harde wereld hoor, boohoo
Wat er hier aan het gebeuren is heet polarisatie in een debat. Voor je het weet nemen de deelnemers hardere en steeds meer idiote standpunten in omdat ze niet willen toegeven. Het gelijk halen wordt belangrijker dan "de waarheid" of "een compromis of oplossing vinden.

• #104.547
Scheld mij nog 1 keer uit en ik ga je rapporteren :huilen:
Ik scheld je nergens uit. Daar let ik bewust op. Ik zeg niet dat je dom bent, ik zeg dat je opmerkingen dom zijn. Ik zeg niet dat je een oneerlijke t**f bent, ik zeg dat je oneerlijk debatteert. LEer het verschil!

• #104.548
Wat er hier aan het gebeuren is heet polarisatie in een debat. Voor je het weet nemen de deelnemers hardere en steeds meer idiote standpunten in omdat ze niet willen toegeven. Het gelijk halen wordt belangrijker dan "de waarheid" of "een compromis of oplossing vinden.
Inderdaad. Ik stel voor dat we een crowdfundactie starten om jouw tuin van een omheining te voorzien óf dat @Kathlinoo haar 80-jarige opa de handen uit de mouwen steekt voor je.

• #104.549

Dure woorden voor iemand die niet weet hoe hij een kat binnen moet houden :roflol:

• #104.551
  • #104.552
Koop een hond! Smerige katten ook altijd.

• #104.554

Heyyyyy,

Het gaat om het punt dat jij zegt dat je je katten niet KUNT binnenhouden.

Het standpunt van de andere deelnemers aan dit debat is dat je je katten wel binnen zou kunnen houden, maar dat jij niet bereid bent de concessies te maken om dat daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.

Einde discussie.. doeiii

• #104.555
  • #104.557
Je blijft maar stoken met idiote posts die tonen dat je de argumenten negeert. Dat is kinderachtig gedrag.

Ik ben al meermaals inhoudelijk op de zaak in gegaan, maar je blijft in je eigen idiote beeldvorming geloven inzake een omheining van 150m², maar er is al meermaals aangegeven dat je veel gemakkelijker en praktischer en vele malen goedkoper een goede oplossing kunt verzinnen. Daar hoor ik jou dan weer niet over, meneertje polarisatie.

• #104.558
  • #104.559
Heyyyyy,

Het gaat om het punt dat jij zegt dat je je katten niet KUNT binnenhouden.

Het standpunt van de andere deelnemers aan dit debat is dat je je katten wel binnen zou kunnen houden, maar dat jij niet bereid bent de concessies te maken om dat daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.

Einde discussie.. doeiii

Hell no!!!!!

• #104.560
Terug
Naar boven