AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.662
Vriend die 2,5jaar geleden geopereerd werd aan een hersentumor, moet binnen twee weken weer onder het mes omdat het er terug is :(

• #104.664
  • Like
Waarderingen: Bubs
  • #104.665
Bahh!!!:mad:

• #104.666
WTF???? Yasmine mag schelden wat hij wil, hele bevolkingsstammen discrimineren en als hij huilt bij galen krijg ik een strafpunt? f**k off. @Galen, disable mijn account aub (serieus). Kan echt niet.
Carloz, laten we dit eens als volwassen mensen bespreken.
Ik heb niemand uitgescholden. Alleen "Kath" had ik "nog dommer dan ik eerst dacht" genoemd". Daar werd ik voor aangepakt door Galen, en ik heb zelf voorgesteld om dit te wijzigen.
Jij daarentegen, jij doet meer dan schelden. Jij beschuldigt iemand van antisemitisme. Je beseft niet hoe erg deze beschuldiging is.

• #104.670
Carloz, laten we dit eens als volwassen mensen bespreken.
Ik heb niemand uitgescholden. Alleen "Kath" had ik "nog dommer dan ik eerst dacht" genoemd". Daar werd ik voor aangepakt door Galen, en ik heb zelf voorgesteld om dit te wijzigen.
Jij daarentegen, jij doet meer dan schelden. Jij beschuldigt iemand van antisemitisme. Je beseft niet hoe erg deze beschuldiging is.
Wat vind je ook alweer van zionisten? Mochten toch vermoord worden of moet ik je even quoten?

• #104.674
Een hele dag op het werk zonder gsm en zonder internet toegang doorgebracht... dan besef je pas hoe afhankelijk je bent van technologie en mobiele applicaties...

• #104.680
Tijdens het tanken 2 mensen zien roken waarvan er één zelf ook aan het tanken was.
Leuk dat je levensmoe bent enzo, ik ga je niet vertellen dat je moet leven maar ik ben nog veel te ecto om nu al te gaan.

Terug
Naar boven