FatBasterd
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 30%
Heb al m'n maaltijden t/m 18:00 al op en heb nog steeds mega honger.
Zie Avatar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al m'n maaltijden t/m 18:00 al op en heb nog steeds mega honger.

Pff vuile klote ziekte is het...Vriend die 2,5jaar geleden geopereerd werd aan een hersentumor, moet binnen twee weken weer onder het mes omdat het er terug is![]()
Das klote..Vriend die 2,5jaar geleden geopereerd werd aan een hersentumor, moet binnen twee weken weer onder het mes omdat het er terug is![]()
sterkte 
Carloz, laten we dit eens als volwassen mensen bespreken.WTF? Yasmine mag schelden wat hij wil, hele bevolkingsstammen discrimineren en als hij huilt bij galen krijg ik een strafpunt? f**k off. @Galen, disable mijn account aub (serieus). Kan echt niet.
SjjjjjtBewaar dit ever voor morgen jongens. Op vrijdag mag er meer.
Wat vind je ook alweer van zionisten? Mochten toch vermoord worden of moet ik je even quoten?Carloz, laten we dit eens als volwassen mensen bespreken.
Ik heb niemand uitgescholden. Alleen "Kath" had ik "nog dommer dan ik eerst dacht" genoemd". Daar werd ik voor aangepakt door Galen, en ik heb zelf voorgesteld om dit te wijzigen.
Jij daarentegen, jij doet meer dan schelden. Jij beschuldigt iemand van antisemitisme. Je beseft niet hoe erg deze beschuldiging is.
Heeft iemand al nagedacht over de mogelijkheid dat de moderators ons achter de schermen uit zitten te lachen omdat ze straks precies weten in welke topics ze moeten zijn om kaarten uit te delen / dicht te gooien? #itsaconspiracy
Voor mij is vanavond ook niet ideaal. Morgen om laat ons zeggen 9u? Ok voor iedereen?Bewaar dit ever voor morgen jongens. Op vrijdag mag er meer.
Voor mij is vanavond ook niet ideaal. Morgen om laat ons zeggen 9u? Ok voor iedereen?

Context.... iets waar je blijkbaar moeite mee hebt.Wat vind je ook alweer van zionisten? Mochten toch vermoord worden of moet ik je even quoten?
Inderdaad... Bedankt voor de lieve (karma)berichtjes allemaal.
Ja papa