MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.682
Tijdens het tanken 2 mensen zien roken waarvan er één zelf ook aan het tanken was.
Leuk dat je levensmoe bent enzo, ik ga je niet vertellen dat je moet leven maar ik ben nog veel te ecto om nu al te gaan.
Ik zie zo vaak mensen bier tanken en roken tegelijk, maar sinds het rookverbod in de horeca gelukkig niet zo vaak meer last van (en mijn uitgaansperiode is ook allang voorbij).

• #104.683
  • #104.687
Hey homo's, heb ik ondertussen noemenswaardige rellen gemist?

• #104.689
Hey homo's, heb ik ondertussen noemenswaardige rellen gemist?

valt mee.

om niks mee te missen

@reltopic

Om meldingen te ontvangen bij een mogelijke rel:

1. Ga naar -> Lidmaatschap gebruikersgroepen (bij je profielinstellingen) en wordt lid van de 'reltopic' groep

2. Om ook e-mails te ontvangen, ga naar -> Meldingsvoorkeuren -> Berichten op Profielpagina's -> en vink aan: 'je tagt in een profielbericht of reactie'

Een lid moet de @reltopic tag gebruiken in het topic om anderen te waarschuwen.

Gebruik de tag niet meermaals in een topic om meerdere meldingen te voorkomen. Een bericht bewerken en dan de tag toevoegen werkt niet net zoals bij de standaard tags (er wordt geen melding verstuurd).

Zelf ontvang je geen melding als je de tag gebruikt.

• #104.691
Ben vrij maar al vanaf 5 uur wakker. Normaal moet ik er pas om 06:45 uit.

• #104.693
Er hangt iets in de lucht zeker?
Wakker om 3u45 terwijl de wekker om 6u stond...

• #104.694
Ik was ook om 03u00 even eruit maar gelukkig ook weer terug in slaap om 03u05.

• #104.695
Context.... iets waar je blijkbaar moeite mee hebt.
Sorry ik moest even wachten tot vrijdag om te reageren. Hmm het valt mij wel op dat iemand die zo hoog geschoold is als jou vaak als argument aanhaalt dat iemand anders iets totaal niet begrijpt
Als je dan ook nog letterlijk zegt dat je zionisten haat omdat ze land stelen van moslims dan vind ik dat apart, maar enfin dat zijn geen mensen he. Niet zo een net volk als die moslims die er wonen en jammerlijk faalde om 5v1 de joden uit te roeien. Ergens wel grappig dat de joden nu de schuldigen zijn omdat ze een eigen plek eisen nadat ze een tweede genocide overleefde. De eerste is natuurlijk wo2 ooh nee wacht... Hebben moslims niet vaker geprobeerd de joden uit te roeien en hun weg te jagen van hun eigen land? Nee hè dat doen ze natuurlijk niet.

Zo ik heb de discussie gestart. Veel ezier vandaag met rel vrijdag!

• #104.696
Vannacht zo goed als niet geslapen: constante bloedneus etcetera. Vanochtend dus best crappy gevoel :(. Wordt een lange dag op die manier ...

• #104.697
Ik denk dat ik de @reltopic ALERT er maar alvast in ga gooien. Zo missen de relnichten niets :p

Terug
Naar boven