ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Je moeder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie zo vaak mensen bier tanken en roken tegelijk, maar sinds het rookverbod in de horeca gelukkig niet zo vaak meer last van (en mijn uitgaansperiode is ook allang voorbij).Tijdens het tanken 2 mensen zien roken waarvan er één zelf ook aan het tanken was.
Leuk dat je levensmoe bent enzo, ik ga je niet vertellen dat je moet leven maar ik ben nog veel te ecto om nu al te gaan.
Ik had het over benzine tanken.Ik zie zo vaak mensen bier tanken en roken tegelijk, maar sinds het rookverbod in de horeca gelukkig niet zo vaak meer last van (en mijn uitgaansperiode is ook allang voorbij).

Wedden van wel? Dan ben je inderdaad wel levensmoe trouwens, zoals @MrDroeftoeter terecht opmerkte.
Hey homo's, heb ik ondertussen noemenswaardige rellen gemist?
Hey homo's, heb ik ondertussen noemenswaardige rellen gemist?
@reltopic
Om meldingen te ontvangen bij een mogelijke rel:
1. Ga naar -> Lidmaatschap gebruikersgroepen (bij je profielinstellingen) en wordt lid van de 'reltopic' groep
2. Om ook e-mails te ontvangen, ga naar -> Meldingsvoorkeuren -> Berichten op Profielpagina's -> en vink aan: 'je tagt in een profielbericht of reactie'
Een lid moet de @reltopic tag gebruiken in het topic om anderen te waarschuwen.
Gebruik de tag niet meermaals in een topic om meerdere meldingen te voorkomen. Een bericht bewerken en dan de tag toevoegen werkt niet net zoals bij de standaard tags (er wordt geen melding verstuurd).
Zelf ontvang je geen melding als je de tag gebruikt.
Ben vrij maar al vanaf 5 uur wakker. Normaal moet ik er pas om 06:45 uit.
Sorry ik moest even wachten tot vrijdag om te reageren. Hmm het valt mij wel op dat iemand die zo hoog geschoold is als jou vaak als argument aanhaalt dat iemand anders iets totaal niet begrijptContext.... iets waar je blijkbaar moeite mee hebt.

Ik denk dat ik de g0g ALERT er maar alvast in ga gooien. Zo missen de relnichten niets![]()
In om te rellen kan ik geen bakje krijgen met relnicht @bodybuilding.nl