AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.702
Sorry ik moest even wachten tot vrijdag om te reageren. Hmm het valt mij wel op dat iemand die zo hoog geschoold is als jou vaak als argument aanhaalt dat iemand anders iets totaal niet begrijpt
Als je dan ook nog letterlijk zegt dat je zionisten haat omdat ze land stelen van moslims dan vind ik dat apart, maar enfin dat zijn geen mensen he. Niet zo een net volk als die moslims die er wonen en jammerlijk faalde om 5v1 de joden uit te roeien. Ergens wel grappig dat de joden nu de schuldigen zijn omdat ze een eigen plek eisen nadat ze een tweede genocide overleefde. De eerste is natuurlijk wo2 ooh nee wacht... Hebben moslims niet vaker geprobeerd de joden uit te roeien en hun weg te jagen van hun eigen land? Nee hè dat doen ze natuurlijk niet.

Zo ik heb de discussie gestart. Veel ezier vandaag met rel vrijdag!
Ok, ik zal reageren op je getroll. Het kan niet anders dan getroll zijn want je maakt een karikatuur van mijn opinie.
Ik haat iedereen die land en huizen steelt van anderen. Ik haat iedereen die mensen afslacht omdat zij niet tot het uitverkoren volk behoren. Wie mijn huis en land met dodelijk geweld probeert te stelen mag van mijn part sterven. Dat is geen radicale opinie. Niemand laat zich zomaar afslachten.
Zionisten kregen onterecht land in 1948.
De joden, moslims en christenen die in Palestina woonden, VOOR 1948, en daar dus al tientallen generaties grond en huizen hebben, hebben allemaal het recht daar te zijn.
Zij die na 1948 zijn gekomen en land hebben toegeeigend, met geweld, hebben dat recht niet. Er zijn documentaires waar oude joden die samen met christenen en moslims thee zitten te drinken in Ramallah terwijl de nieuwe zionisten aankomen. De oude joden, die reeds generaties in Ramallah wonen, schelden de zionisten uit.
Je wil het hebben over de genocide. Ok het waren de Europeanen, Duitsers, die de genocide pleegden. Dan moet Duitsland maar een stuk land afstaan en niet de Palestijnen. Er is geen enkel seculair argument om hen grond van Palestijnen toe te kennen. Alleen "het is ons beloofde land" geeft hen dat recht. Een AMerikaanse jood wiens voorouders het Midden-Oosten verlieten 2500 jaar geleden, heeft niet alleen daar geen bewijs van, maar het is tevens absurd hem op basis van die claim het land toe te kennen. Anders moet je maar alle Australiërs terug naar GB sturen, en het land teruggeven aan de aboriginals, en in de VS doe je dan maar het zelfde. Erger nog, volgens de heilige boeken van de Joden en Christenen behoorde het Beloofde land eerst aan de Canaanieten, en die werden afgeslacht in opdracht van Mozes. Hij beval de genocide:
Deuteronomy 20:16–18 But in the cities of these peoples that the Lord your God is giving you for an inheritance, you shall save alive nothing that breathes, vyou shall devote them to complete destruction,1 the Hittites and the Amorites, the Canaanites and the Perizzites, the Hivites and the Jebusites, as the Lord your God has commanded, wthey may not teach you to do according to all their abominable practices that they have done for their gods, and so you xsin against the Lord your God.

Dus hou nu maar op met je karikatuur. Het is genoeg geweest.

• #104.703
Wat vind jij dan van de Amerikanen, Canadezen, Australiers, Nieuw-Zeelanders, Latijns-Amerikanen enz?

• #104.704
Heu... de Duitsers zijn niet de eersten geweest hoor in Europa.... Verschillende Pauzen & de Fransen bvb deden het al veel eerder, en ook op grote schaal....

• #104.705
Eigenlijk moeten we allemaal terug naar Afrika. :D

• #104.706
Door een massa verschuiving in de schouders komen een aantal spieren strak te staan :( dan weer in de nek, dan weer in de schouder
zucht waar ben ik aan begonne :D

Ben blij dat me Fysio altijd kan lachen als ik vertel welke muscle connections nu weer vast zitten :(

• #104.709
:roflol:

• #104.710
Ok, ik zal reageren op je getroll. Het kan niet anders dan getroll zijn want je maakt een karikatuur van mijn opinie.
Ik haat iedereen die land en huizen steelt van anderen. Ik haat iedereen die mensen afslacht omdat zij niet tot het uitverkoren volk behoren. Wie mijn huis en land met dodelijk geweld probeert te stelen mag van mijn part sterven. Dat is geen radicale opinie. Niemand laat zich zomaar afslachten.
De joden, moslims en christenen die in Palestina woonden, VOOR 1948, en daar dus al tientallen generaties grond en huizen hebben, hebben allemaal het recht daar te zijn.
Zij die na 1948 zijn gekomen en land hebben toegeeigend, met geweld, hebben dat recht niet. Er zijn documentaires waar oude joden die samen met christenen en moslims thee zitten te drinken in Ramallah terwijl de nieuwe zionisten aankomen. De oude joden, die reeds generaties in Ramallah wonen, schelden de zionisten uit.
Je wil het hebben over de genocide. Ok het waren de Europeanen, Duitsers, die de genocide pleegden. Dan moet Duitsland maar een stuk land afstaan en niet de Palestijnen. Er is geen enkel seculair argument om hen grond van Palestijnen toe te kennen. Alleen "het is ons beloofde land" geeft hen dat recht. Een AMerikaanse jood wiens voorouders het Midden-Oosten verlieten 2500 jaar geleden, heeft niet alleen daar geen bewijs van, maar het is tevens absurd hem op basis van die claim het land toe te kennen. Anders moet je maar alle Australiërs terug naar GB sturen, en het land teruggeven aan de aboriginals, en in de VS doe je dan maar het zelfde. Erger nog, volgens de heilige boeken van de Joden en Christenen behoorde het Beloofde land eerst aan de Canaanieten, en die werden afgeslacht in opdracht van Mozes. Hij beval de genocide:
Deuteronomy 20:16–18 But in the cities of these peoples that the Lord your God is giving you for an inheritance, you shall save alive nothing that breathes, vyou shall devote them to complete destruction,1 the Hittites and the Amorites, the Canaanites and the Perizzites, the Hivites and the Jebusites, as the Lord your God has commanded, wthey may not teach you to do according to all their abominable practices that they have done for their gods, and so you xsin against the Lord your God.

someone-on-the-internet-is-wrong.jpg

• #104.711

1. Je zal wel een hekel hebben aan mensen die menen Israël binnen te moeten dringen en daar mannen, vrouwen, kinderen, bejaarden met messen te lijf gaan? Als je naar de bevolkingscijfers kijkt gaat het afslachten van de mensen in de betwiste gebieden niet zo goed, die bevolking explodeert. Totaal onverantwoord voor het klimaat.
2. Waarom precies 1948? Wil je zo onder Arabische immigratie in de regio uitkomen? Iedereen die er voor die tijd woonde, woonde er al tientallen generaties?
3. Je maakt een volgende denkfout/listige truc door te doen alsof land dat in 1948 niet van Joodse eigenaren was, dus van iemand anders was. Het meeste land had geen burgerlijke eigenaar.
4. De Joodse diaspora begint pas rond 70 na Christus met de verwoesting van de Tweede Tempel, dus je 2500 jaar is ook nergens op gebaseerd.
5. Als je je laatste argument doortrekt dan hebben ook de mensen die al generaties in vluchtelingenkampen wonen inmiddels geen aanspraken meer, die zouden gewoon genationaliseerd moeten worden in Jordanië, Syrië, Libanon, Egypte enz. enz, zoals dat bij voorbeeld ook in Nederland gebeurt met vluchtelingen. En hoe zit het met de Israëli's die afstammen van Joden uit Noord-Afrika en andere landen in het Midden-Oosten, moeten die terug naar die landen, of is hun situatie eigenlijk vergelijkbaar met de van de mensen in vluchtelingenkampen?
6. De Heilige Schrift is (misschien) wel waarheid, maar geen feitelijke geschiedenis, het bestaan van Mozes is al even historisch zeker als wat er allemaal aan Mohammed wordt toegeschreven. Bovendien is de Heilige Schrift toch gecorrumpeerd door rabbijnen en priesters, dus waar beroep je je eigenlijk op? Zijn er serieuze Joden en Christenen die zich beroepen op die passage om acties van Israël aan te moedigen? (Ja, er zijn evangelische Christenen die er bizarre Eindtijd theorieën op na houden) Je hebt blijkbaar geen idee hoe Joden en Christenen hun heilige boeken lezen en interpreteren. Wat je zegt is eigenlijk dat mensen nu voor slavernij zouden zijn omdat dat ook in de Bijbel voorkomt... Dat is toch bizar?
7. Het valt me op dat ik je nooit hoor over West-Sahara, Turkije en de Koerden, Shiïten en Soennieten, die doen ook nogal aan alles waaraan jij zegt een hekel te hebben.

• #104.713
Zit in de trein naar Rotterdam, rijdt niet verder dan Lage Zwaluwe wegens een defecte trein.

• #104.714
  • #104.716
Collega heeft een hersenschudding opgelopen dus aankomende 6 weken dubbel werk :(

• #104.718
6 weken?? Dan heeft je collega of een heel groot hoofd of zijn jullie profboksers?
Ik weet uit vechtsport dat je bij een hersenschudding er "standaard" 6 weken uit ligt. Wel een vastgestelde door een arts, niet door een of andere zelfdiagnose. Standaard tussen aanhalingstekens omdat het ook voorkomt dat je maanden eruit ligt, hangt van de ernst en klachten af.

• #104.719
Vandaar ook de vraag of ze boksers zijn, met een 'normale' kantoorbaan kan je na een weekje toch wel weer aan de slag volgens mij.

• #104.720
Vandaar ook de vraag of ze boksers zijn, met een 'normale' kantoorbaan kan je na een weekje toch wel weer aan de slag volgens mij.
Nee tenzij een heel lichte dan kan je wel na een paar dagen rust langzaam actief worden zonder te forceren. Zoals ik het heb begrepen hebben de hersenen letterlijk rust nodig in de meeste gevallen. De pest is dat je het niet ziet aan de buitenkant. En vaak vinden mensen die een hersenschudding hebben het ook wel meevallen of gaan te gauw weer aan het werk met mogelijke consequenties op de lange termijn. Je kunt dan "beter" een gebroken arm hebben.

Terug
Naar boven