Ok, ik zal reageren op je getroll. Het kan niet anders dan getroll zijn want je maakt een karikatuur van mijn opinie.
Ik haat iedereen die land en huizen steelt van anderen. Ik haat iedereen die mensen afslacht omdat zij niet tot het uitverkoren volk behoren. Wie mijn huis en land met dodelijk geweld probeert te stelen mag van mijn part sterven. Dat is geen radicale opinie. Niemand laat zich zomaar afslachten.
Zionisten kregen onterecht land in 1948.
De joden, moslims en christenen die in Palestina woonden, VOOR 1948, en daar dus al tientallen generaties grond en huizen hebben, hebben allemaal het recht daar te zijn.
Zij die na 1948 zijn gekomen en land hebben toegeeigend, met geweld, hebben dat recht niet. Er zijn documentaires waar oude joden die samen met christenen en moslims thee zitten te drinken in Ramallah terwijl de nieuwe zionisten aankomen. De oude joden, die reeds generaties in Ramallah wonen, schelden de zionisten uit.
Je wil het hebben over de genocide. Ok het waren de Europeanen, Duitsers, die de genocide pleegden. Dan moet Duitsland maar een stuk land afstaan en niet de Palestijnen. Er is geen enkel seculair argument om hen grond van Palestijnen toe te kennen. Alleen "het is ons beloofde land" geeft hen dat recht. Een AMerikaanse jood wiens voorouders het Midden-Oosten verlieten 2500 jaar geleden, heeft niet alleen daar geen bewijs van, maar het is tevens absurd hem op basis van die claim het land toe te kennen. Anders moet je maar alle Australiërs terug naar GB sturen, en het land teruggeven aan de aboriginals, en in de VS doe je dan maar het zelfde. Erger nog, volgens de heilige boeken van de Joden en Christenen behoorde het Beloofde land eerst aan de Canaanieten, en die werden afgeslacht in opdracht van Mozes. Hij beval de genocide:
Deuteronomy 20:16–18 But in the cities of these peoples that the Lord your God is giving you for an inheritance, you shall save alive nothing that breathes,
vyou shall devote them to complete destruction,
1 the Hittites and the Amorites, the Canaanites and the Perizzites, the Hivites and the Jebusites, as the Lord your God has commanded,
wthey may not teach you to do according to all their abominable practices that they have done for their gods, and so you
xsin against the Lord your God.
Dus hou nu maar op met je karikatuur. Het is genoeg geweest.