ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Is volgens mij een BN'er. Lees veel over hem. Wel vaak in een negatief daglicht.
Is @yasmine een bn'er dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is volgens mij een BN'er. Lees veel over hem. Wel vaak in een negatief daglicht.
Mogelijkerwijs is inderdaad iedereen op dit forum Half gaar. Beargumenteer eens in 3 woorden waarom dit wel/niet zo is dan??Hmm nou... Dat zou ik niet zo stellig durven te zeggen.
Meneer x: De wereld is rond.
Yasmine: Neen dat is ad hominem aanvallen.
Meneer x: Neen Yasmine, de wereld is echt rond.
Yasmine: Neen dat is geen argument, toon mij argumenten.
Meneer x: Kijk, een foto genomen uit de ruimte. Je ziet duidelijk dat de aarde rond is.
Yasmine: Neen neen, idiote kleuter met je subjectieve kijk op de zaken. Ik word het moe om je tien keer uit te leggen.
Meneer x: Yasmine ben je wel zeker dat jij leraar zou moeten worden? Aan je leerlingen ga je niet tien keer maar honderd keer iets moeten uitleggen.
Yasmine: Alweer een aanval ad hominem. Sanca doe hier iets aan! En de wereld is NIET rond, toon mij argumenten... Ik heb gelijk want ik ken uitdrukkingen zoals ad hominem en jij bent een kleuter die discuteert met valse argumenten.
Ik vind het oprecht beangstigend dat hij als leraar zou willen gaan werken.
Bodybuilders zijn meatheads.Mogelijkerwijs is inderdaad iedereen op dit forum Half gaar. Beargumenteer eens in 3 woorden waarom dit wel/niet zo is dan??
En de ad hominem aanvallen blijven maar komen, en het schelden, maar de argumenten die de discussie op gang brachten, worden mooi genegeerd. I call that a win.Inderdaad, conclusies trekken op basis van je posts is voor een gemiddelde sterveling wat te hoog gegrepen. Zullen we dan een spoedvergadering houden met een team van forensisch psychiaters om tot de eenvoudige conclusie te komen dat we hier te maken hebben met een narcistische moron met grootheidswaanzin? Het lijkt me toch stug dat een ieder op dit forum een halve gaar is behalve @yasmine die kennelijk als enige ''professional'' WÉL het inzicht heeft.
Hoeveel argumenten heb JIJ nodig om te concluderen dat Charles Manson gestoord is?Dit is zo dom. Je wil me belachelijk maken door er een mooi verhaaltje van te maken maar je speelt hier een rol die nergens op slaat. ALs iemand zegt dat ik een gek ben, en de argumenten niet aankaart, dan is dat een ad hominem aanval. Je moet misschien nog eens naar de basisschool..
Dit is zo dom. Je wil me belachelijk maken door er een mooi verhaaltje van te maken maar je speelt hier een rol die nergens op slaat. ALs iemand zegt dat ik een gek ben, en de argumenten niet aankaart, dan is dat een ad hominem aanval. Je moet misschien nog eens naar de basisschool..

Je plaat blijft hangen. Verzin eens iets nieuws, is saai aan het worden zo voor ons.Dit is zo dom. Je wil me belachelijk maken door er een mooi verhaaltje van te maken maar je speelt hier een rol die nergens op slaat. ALs iemand zegt dat ik een gek ben, en de argumenten niet aankaart, dan is dat een ad hominem aanval. Je moet misschien nog eens naar de basisschool..
Tja, als de anderen niks anders doen dan dat, dan kan ik enkel dat zeggen.Je plaat blijft hangen. Verzin eens iets nieuws, is saai aan het worden zo voor ons.
Ik zei toch dat het zou kunnen, maar ze zijn steeds voorafgegaan door tientallen antwoorden zonder. En een hele groep "kleuters " noemen, is niet op iemand specifiek gericht en is minder erg dan iemand uitschelden voor antisemiet.
Volgens mij heb jij gewoon een nieuw woordje geleerd vandaag en jij wilt dat iedereen dat weet.En de ad hominem aanvallen blijven maar komen, en het schelden, maar de argumenten die de discussie op gang brachten, worden mooi genegeerd. I call that a win.
Geef mij nu eens antwoord?Tja, als de anderen niks anders doen dan dat, dan kan ik enkel dat zeggen.
HAHAHAHA DAT BORDJE WIL IK VERDOMME OOK!!Volgens mij heb jij gewoon een nieuw woordje geleerd vandaag en jij wilt dat iedereen dat weet.
Daar reageer je dan weer wel op :')Tja, als de anderen niks anders doen dan dat, dan kan ik enkel dat zeggen.
Kan je zelf aanzetten domme blanke.
Verkapt racisme ? @Sanca Magni
Ah, ik weet waar het vandaan komt; Ik ben redelijk links, en koppig. En als ik dan rechtse, of racistische onzin lees, dan reageer ik daar op. En sommige zwakbegaafden rechtse racisten hebben het daar moeilijk mee. En dan gaan ze op de man spelen.Men is jou ook niet zomaar uit het niets op deze manier gaan zien en benaderen of denk je van wel?
Nouja je posts zijn over het algemeen best cringeworthy en je leven lijkt wel de ene tegenslag na de ander. Dit op basis van je posts in o.a. dit topic. Mogelijk ben ik een saai persoon met een te stabiel leven maar ik zou niet graag met je wisselen.Dit is zo dom. Je wil me belachelijk maken door er een mooi verhaaltje van te maken maar je speelt hier een rol die nergens op slaat. ALs iemand zegt dat ik een gek ben, en de argumenten niet aankaart, dan is dat een ad hominem aanval. Je moet misschien nog eens naar de basisschool..
Nee racisme werkt altijd maar één kant op.