XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.043
We hebben iets gemeen: we hebben beiden medelijden met de andere.
Je voorstel is trouwens zeer verontrustend. Een fascistisch trekje? Trouwens, wat ga je doorsturen? Hoe ik belang hecht aan het debatteren met argumenten? Hoe ik tegen racisme ben? Hoe ik ad hominem aanvallen aan de kaak stel?? Wat een idiote voorstellen toch.
By the way: het is "een verklaring zijn VOOR..." en niet "van".... Ja, de leraar in mij he.
Eigenlijk moeten we jou gewoon negeren, het punt is gewoon dat je een gevaar vormt voor de samenleving...…….. En je dit zo als een ieder die een gevaar vormt niet zelf in kunt zien. Ik ben in ieder geval écht niet blij met het gegeven dat jij straks voor de klas staat en tal van kinderen hun levens kunt verzieken met je middeleeuwse opvattingen en grootheidswaanzin.. Gelukkig zal je erg snel door de mand vallen bij je collega's iets wat ik bij je vorige baan, waar je zogenaamd 1000 man onder je had werken ook al gemerkt had. :)

• #105.045
Hij is op een bijzondere vakantie en dan heeft hij ook dit nog nodig. Geeft te denken.

Nou schwarzeneggertje, daar zat je al een tijdje op te wachten he. Kapoentje.

Mijn vrouwtje was gisterenavond wat onwel door de zwangerschap dus zijn we noodgedwongen op de kamer moeten blijven.

Ik had dus wel even tijd voor DBB terwijl zij even rust nam. Het gaat deze ochtend alweer beter met haar dus kunnen we onze dagplanning volgen.

En Nederlandse leerkrachten moeten zich niet voorbeeldig gedragen? Dat verklaart veel. Lul jij altijd zo uit je nek?
Jij bent de man van argumenten dacht ik...? Ik ben niet op de hoogte van de wetgeving in NL, daarom dat ik een onderscheid maakte tussen NL en BE. Ik kan namelijk niet met zekerheid iets over NL zeggen.

Je beschuldigt een ander steeds van te snel conclusies te trekken maar dit is een typisch voorbeeld van hoe je zelf te snel conclusies trekt en tegelijk neerkijkt op andere mensen.

Anyhow, succes met je eigen irritante zelf. Ik ga skiën :P

Laatst bewerkt:
  • #105.046
Moet vandaag weer met die prutser samenwerken

• #105.050
De week is alweer bijna om.....zijn jullie er nog steeds niet uit ....lekker ontladen met een stevige workout :o

• #105.053
Zijn we nog steeds niet klaar kom op..

• #105.054
En Nederlandse leerkrachten moeten zich niet voorbeeldig gedragen?

natuurlijk moeten ze dat maar als jij een gemiddelde belgische leerkracht bent snap ik wel waarom we altijd zeggen dat belgen dom zijn, kunnen we ook niet anders verwachten met zo'n onderwijsniveau:p

• #105.056
Ga ik net weer lekker schiet het in me rug. Lowest weight in vanochtend sinds jaar+ always the same liedje. Normaal gesproken zou ik vanavond dan gewoon zuipen maar deze keer begin ik gewoon vanmiddag :p.

Proost

• #105.057
  • #105.058
  • #105.060
Vrouw ziek, en ik voel het ook al onder de leden :mad:
Straks toch gaan trainen, nem !

Terug
Naar boven