- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Wat heeft dit met LSD te maken? Wat een domme domme DOMME opmerking.ik wil graag het nummer van je lsd dealer , hij verkoopt schijnbaar goeie shit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft dit met LSD te maken? Wat een domme domme DOMME opmerking.ik wil graag het nummer van je lsd dealer , hij verkoopt schijnbaar goeie shit
Als je dit al moeilijk vindt om te "ontcijferen" zou ik niet voor een klas 12 jarigen gaan staan.Waw, dat was wel een heel moeilijke zin. Kan je die even herformuleren?
lsd veroorzaakt waanvoorstellingen .Wat heeft dit met LSD te maken? Wat een domme domme DOMME opmerking.
Izzy moet je ook niet voor een klas met 12 jarigen laten staan!Als je dit al moeilijk vindt om te "ontcijferen" zou ik niet voor een klas 12 jarigen gaan staan.
RIPIzzy moet je ook niet voor een klas met 12 jarigen laten staan!
Vriend van me zusje daarvan moest ik ophalen bij school... dammit mis je toch wel beetje dat soort verhalen.
OMG... het was een spottende opmerking omdat het een zeer vreemde zinsbouw had. Dat je dit niet doorhad is wel zeer grappig. Of zielig.Als je dit al moeilijk vindt om te "ontcijferen" zou ik niet voor een klas 12 jarigen gaan staan.
Of gewoon tabasco of madame jeanettesambal snuiven.
Eucaliptus werkt goed. Turks stoombad doet wonderen.
Wat zout in water oplossen en in je neus spuiten kan ook werken. Grootmoeders oplossing zoals 's nachts een ui naast je bed kunnen ook werken. Diverse theesoorten of kwast.
De verkrachting van de Nederlandse taal gaat verder.Izzy moet je ook niet voor een klas met 12 jarigen laten staan!
Vriend van me zusje daarvan moest ik ophalen bij school... dammit mis je toch wel beetje dat soort verhalen.
De verkrachting van de Nederlandse taal gaat verder.
vroeger?Nou hoe jij je hier gedraagt volgens mij ben je katholiek opgevoed en misbruikt vroeger.
Vast nog steeds want hij zeurt altijd op het forum.
Irrelevant. Of ga je nu ook al pedofilie gaan ridiculiseren?Nou hoe jij je hier gedraagt volgens mij ben je katholiek opgevoed en misbruikt vroeger.
Jij bent gewoon jelly omdat de pastoor niet met jou wilde spelen.Vast nog steeds want hij zeurt altijd op het forum.