Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.182
Ik kende zijn leeftijd niet. Ik baseer me dus op zijn posts. Ik zei niet dat hij een kleuter is. Ik zei dat zijn opmerking als die van een kleuter was en stelde hem daarna de vraag. Bij de les blijven he.
zijn leeftijd staat op zijn profiel, dus zoals ik al zei: een gevalletje van slecht en onvoldoende onderzoek doen. tevens stelde jij de vraag of hij een kleuter is waarbij je dat niet zegt, maar wel insinueert op zijn gedrag op een forum, waarop ik reageerde om zo je kennis te verbreden zodat de mogelijkheid hebt je leerlingen te leren over het belang van online onderzoek doen.

Een les: je kan geen grote conclusies trekken op basis van wat je op een forum leest. Doe geen moeite.
dit is dus niet alleen een tip voor anderen, ook voor jou:p

• #105.183
Ik heb niet alles gelezen, maar is er vandaag al ad hominem gezegd?

• #105.184
IRFFNCK, ik trok geen grote conclusies; Ik maakte een veronderstelling, en vroeg daarna of mijn veronderstelling klopte... of hij een kleuter is.. Bij de les blijven he.
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

• #105.187
zijn leeftijd staat op zijn profiel, dus zoals ik al zei: een gevalletje van slecht en onvoldoende onderzoek doen. tevens stelde jij de vraag of hij een kleuter is waarbij je dat niet zegt, maar wel insinueert op zijn gedrag op een forum, waarop ik reageerde om zo je kennis te verbreden zodat de mogelijkheid hebt je leerlingen te leren over het belang van online onderzoek doen.

dit is dus niet alleen een tip voor anderen, ook voor jou:p
Ja, en op velen hun profiel staat dat ze 120 kilo wegen, 5 % lichaamsgewicht hebben... dus sta me toe deze informatie niet ernstig te nemen.

• #105.188
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Val je hem nu ad hominem aan? Of heb je argumenten voor deze veronderstelling? Je hebt het wel tegen de forumleeuw, die lacht om de schapen die wij zijn.

• #105.190
Dit klinkt als een quote van een oud-dbb'er, welke was het ook alweer?

• #105.191
Hoelang laten jullie dit als mods nog doorgaan, yasmine heeft als student tijd zat. Het is verdorie net een speelzaal hier

• #105.193
"Zijn eigen advies niet opvolgt". Nog eentje van mijn conclusie :')
Nogmaals, Rfnck vergist zich. Ik trok geen conclusie... ik maakte een veronderstelling, en vroeg dan bevestiging. Ik trok dus geen conclusie. Moeilijk he. Ga nu maar gauw thee maken of zo.

• #105.196
Zelfs ik vrees @RFFNCK #freeizzy

• #105.200
Terug
Naar boven