JOUW posts, leerkracht van m'n voeten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JOUW posts, leerkracht van m'n voeten.
Jauw.
Kan je abbo op nemen bij "Lidmaatschap Gebruikersgroepen"
Kan er voor @yasmine een ‘janknicht’ icoon worden gemaakt? Of iets met ‘grote Leeuw’ ofzo...
Inderdaad. Goed zo.. Zie je wel dat het spelen met poppen en maken van thee een positief effect heeft.

@RFFNCK graag een strafpunt voor dit. Onacceptabel op zo een intellectueel forum als DBB.
Nog geen pop aangeraakt, in tegenstelling tot jou heb ik gewoon verstand van m'n eigen.Inderdaad. Goed zo.. Zie je wel dat het spelen met poppen en maken van thee een positief effect heeft.
dat weet ik, in een woordenboek ga je trouwens niet vinden hoeveel beroepen/identificaties een persoon kan hebbenJe kan beiden zijn he. Zoek het eens op in een woordenboek.

"van mezelf" bedoel je? En neen, verstand komt niet "van z'n eigen"... je ontwikkelt dat doorheen je leven door interactie met je omgeving. Dus door met jouw poppen en zo te spelen.Nog geen pop aangeraakt, in tegenstelling tot jou heb ik gewoon verstand van m'n eigen.
als leraar hoor je geen fouten te maken, dat kan namelijk niet in de grote mensen wereld is mij voreger altijd verteldZo een foutje vergeef ik me wel... gezien die 200 posts in een halve dag

Neen, maar je kan wel de definitie van "wetenschapper" lezen en zien dat dit verenigbaar is met het zijn van leraar.dat weet ik, in een woordenboek ga je trouwens niet vinden hoeveel beroepen/identificaties een persoon kan hebben
mag ik dan wel weten waar je leraar bent? want om een wetenschapper te zijn moet je HWO gevolgd/afgemaakt hebben en voor leraar alleen PABO volgens mij.
Is een beetje alsof iemand na een psychologie master afgemaakt te hebben straatjes gaat leggen lijkt mij![]()
Is gewoon Vlaams dialect, ik praat hier niet zo autistisch correct Nederlands zoals jij probeert. Maar als jij commentaar hebt op een ander zijn spelling mag je het zelf tenminste goed doen. Kan mij trouwens maar weinig mensen voorstellen die met jou interactie zouden willen, no offense."van mezelf" bedoel je? En neen, verstand komt niet "van z'n eigen"... je ontwikkelt dat doorheen je leven door interactie met je omgeving. Dus door met jouw poppen en zo te spelen.
Iedereen maakt fouten... zoals "voreger", nietwaar?als leraar hoor je geen fouten te maken, dat kan namelijk niet in de grote mensen wereld is mij voreger altijd verteld![]()
"van mezelf" bedoel je? En neen, verstand komt niet "van z'n eigen"... je ontwikkelt dat doorheen je leven door interactie met je omgeving. Dus door met jouw poppen en zo te spelen.
Dus correct taalgebruik is nu ook al een vorm van autismeIs gewoon Vlaams dialect, ik praat hier niet zo autistisch correct Nederlands zoals jij probeert. Maar als jij commentaar hebt op een ander zijn spelling mag je het zelf tenminste goed doen. Kan mij maar trouwens weinig mensen voorstellen die met jou interactie zouden willen, no offense.

Geeuw. Als je per se iedereen zijn fouten wilt aankaarten omdat je niet kan verdragen dat iets verkeerd is, is dat wel autistisch ja.Dus correct taalgebruik is nu ook al een vorm van autisme![]()
er zijn inderdaad uitzonderingen waar leraren ook wetenschappers zijn, echter zijn de meeste leraren die ik ken mensen die net aan de PABO hebben gehaald en daarna voor de klas wilden laten zien hoe slim en "machtig"ze wel niet waren. en gezien het gemiddelde niveau van jouw vorige posts schaarde ik jou onder dit gemiddelde van lerarenNeen, maar je kan wel de definitie van "wetenschapper" lezen en zien dat dit verenigbaar is met het zijn van leraar.

Vraag maar eens aan @BertDus correct taalgebruik is nu ook al een vorm van autisme![]()