MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.225
  • #105.228
Je kan beiden zijn he. Zoek het eens op in een woordenboek.
dat weet ik, in een woordenboek ga je trouwens niet vinden hoeveel beroepen/identificaties een persoon kan hebben:emo:
mag ik dan wel weten waar je leraar bent? want om een wetenschapper te zijn moet je HWO gevolgd/afgemaakt hebben en voor leraar alleen PABO volgens mij.
Is een beetje alsof iemand na een psychologie master afgemaakt te hebben straatjes gaat leggen lijkt mij:)

• #105.229
Nog geen pop aangeraakt, in tegenstelling tot jou heb ik gewoon verstand van m'n eigen.
"van mezelf" bedoel je? En neen, verstand komt niet "van z'n eigen"... je ontwikkelt dat doorheen je leven door interactie met je omgeving. Dus door met jouw poppen en zo te spelen.

• #105.231
dat weet ik, in een woordenboek ga je trouwens niet vinden hoeveel beroepen/identificaties een persoon kan hebben:emo:
mag ik dan wel weten waar je leraar bent? want om een wetenschapper te zijn moet je HWO gevolgd/afgemaakt hebben en voor leraar alleen PABO volgens mij.
Is een beetje alsof iemand na een psychologie master afgemaakt te hebben straatjes gaat leggen lijkt mij:)
Neen, maar je kan wel de definitie van "wetenschapper" lezen en zien dat dit verenigbaar is met het zijn van leraar.

• #105.232
"van mezelf" bedoel je? En neen, verstand komt niet "van z'n eigen"... je ontwikkelt dat doorheen je leven door interactie met je omgeving. Dus door met jouw poppen en zo te spelen.
Is gewoon Vlaams dialect, ik praat hier niet zo autistisch correct Nederlands zoals jij probeert. Maar als jij commentaar hebt op een ander zijn spelling mag je het zelf tenminste goed doen. Kan mij trouwens maar weinig mensen voorstellen die met jou interactie zouden willen, no offense.

• #105.234

b54hnd-jpg.jpg

• #105.235
Is gewoon Vlaams dialect, ik praat hier niet zo autistisch correct Nederlands zoals jij probeert. Maar als jij commentaar hebt op een ander zijn spelling mag je het zelf tenminste goed doen. Kan mij maar trouwens weinig mensen voorstellen die met jou interactie zouden willen, no offense.
Dus correct taalgebruik is nu ook al een vorm van autisme???

• #105.239
Neen, maar je kan wel de definitie van "wetenschapper" lezen en zien dat dit verenigbaar is met het zijn van leraar.
er zijn inderdaad uitzonderingen waar leraren ook wetenschappers zijn, echter zijn de meeste leraren die ik ken mensen die net aan de PABO hebben gehaald en daarna voor de klas wilden laten zien hoe slim en "machtig"ze wel niet waren. en gezien het gemiddelde niveau van jouw vorige posts schaarde ik jou onder dit gemiddelde van leraren:p

Terug
Naar boven