AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.201
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?
Nou, dat is jouw opinie... en opinions are like ass holes... everyone has one.

• #105.202
Ja, en op velen hun profiel staat dat ze 120 kilo wegen, 5 % lichaamsgewicht hebben... dus sta me toe deze informatie niet ernstig te nemen.
bij een forum over bodybuilding kan je inderdaad wel verwachten dat er mensen zijn die over gewicht/bodyfat gaan liegen omdat ze er onzeker over zijn/tal van andere redenen. maar aangezien leeftijd hier redelijk weinig mee te maken heeft zouden er weinig redenen zijn om hierover te liegen/dit te geloven. verder is dit geen hyves/facebook maar een bodybuilding forum waarvan je ook wel mag verwachten dat er geen kleuters op zitten.:o

• #105.206
bij een forum over bodybuilding kan je inderdaad wel verwachten dat er mensen zijn die over gewicht/bodyfat gaan liegen omdat ze er onzeker over zijn/tal van andere redenen. maar aangezien leeftijd hier redelijk weinig mee te maken heeft zouden er weinig redenen zijn om hierover te liegen/dit te geloven. verder is dit geen hyves/facebook maar een bodybuilding forum waarvan je ook wel mag verwachten dat er geen kleuters op zitten.:o
Ja, dat vond ik ook. Maar zijn gedrag was zo kinderlijk... ik dacht, als wetenschapper, het toch maar eens te vragen.

• #105.207
Ik huil omdat er kinderen hun ergste jaar van hun leven tegemoet gaan.
Ah, je neemt jezelf, en alles wat we hier zeggen, veel te ernstig; Iedereen weet toch dat we ons hier helemaal anders gedragen dan in de "real world". Alleen hier heb ik dergelijke infantiele discussies. Houdt ons scherp, niet?

• #105.208
Ja, dat vond ik ook. Maar zijn gedrag was zo kinderlijk... ik dacht, als wetenschapper, het toch maar eens te vragen.
ben je nou wetenschapper of leraar? en daarnaast heb je het erover dat er hier zo weinig intelligente mensen zijn, dan moet je als "wetenschapper" toch wel begrijpen dat dit niet een heel goede informatie pool is of niet??

• #105.209
Ah, je neemt jezelf, en alles wat we hier zeggen, veel te ernstig; Iedereen weet toch dat we ons hier helemaal anders gedragen dan in de "real world". Alleen hier heb ik dergelijke infantiele discussies. Houdt ons scherp, niet?
Je trekt de verkeerde conclusie, graag argumenten.

• #105.210
ben je nou wetenschapper of leraar? en daarnaast heb je het erover dat er hier zo weinig intelligente mensen zijn, dan moet je als "wetenschapper" toch wel begrijpen dat dit niet een heel goede informatie pool is of niet??
Je kan beiden zijn he. Zoek het eens op in een woordenboek.

• #105.211
Dus al die jank posts van jou zijn nep en als troll bedoelt? Je trollt dus al jaren dit forum met nepberichten? Dan heb je me goed te pakken bro:(

• #105.213
  • #105.214
Dus al die jank posts van jou zijn nep en als troll bedoelt? Je trollt dus al jaren dit forum met nepberichten? Dan heb je me goed te pakken bro:(
Neen, niet altijd.... we zijn allemaal mensen en soms laten we ons eens meeslepen... maar hier in dit deel van het forum moeten we toch wel wat meer gaan relativeren, niet?

• #105.217
  • #105.218
De argumenten zijn je posts.
het kunnen vast niet al haar posts zijn, en daarnaast heeft dit forum een heel handige citaat knop. en aangezien jij zo hoog intelligent bent kan je vast wel een paar posts bedenken en opzoeken om te beargumenteren. een wetenschapper moet namelijk zelf bewijs leveren, niet de oppositie;) zou je toch wel moeten weten lijkt mij

Terug
Naar boven