Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.561
  • #105.562
:D lijkt niet eens zo een gek idee!

Aas zijn verboden! Zo vertelde men me toch...

• #105.566
begon je al te missen bro lol
giphy.gif

• #105.571

Ha lol. Stuur ik ff :).

Een dag lekker weer en de buren hebben die t*fus vuurkorf weer aan. Als ze dat nou ff melden doe ik me raam dicht. Kom terug van de gym en meurt al lekker in me kamer.

Echt die mensen houden met niets rekening.

Zijn gewoon Hollanders en nee ik stop geen bevroren pis door hun brievenbus.

Maar een paar irritatiepuntjes.

Hond om half 11 in de tuin 20 30 x blaffen. Hond kwart over 6 half 7 in de ochtend zelfde ritueel.

Kinderen hebben in het weekend vrij veel lawaai maar goed het zijn kinderen dus dat zie ik door de vingers.

In de zomer altijd die t*fus vuurkorf aan.
Als hij aan het klussen is kan dat zomaar om 9 uur in de avond gebeuren ff uurtje tegels van de muur slaan tijdens de champions league finale. Op zondagavond 10 uur nog ff wat zagen.

Als ze weg zijn zit ik soms 3 uur lang in het geblaf van die hond. Om gek van te worden.

Gelukkig gebruik ik geen pre workout. Maar heb wel al last van hartkloppingen. :)

Laatst bewerkt:
  • #105.572

Een dag lekker weer en de buren hebben die t*fus vuurkorf weer aan. Als ze dat nou ff melden doe ik me raam dicht. Kom terug van de gym en meurt al lekker in me kamer.

Hond om half 11 in de tuin 20 30 x blaffen. Hond kwart over 6 half 7 in de ochtend zelfde ritueel.

Kinderen hebben in het weekend vrij veel lawaai maar goed het zijn kinderen dus dat zie ik door de vingers.

Als hij aan het klussen is kan dat zomaar om 9 uur in de avond gebeuren ff uurtje tegels van de muur slaan tijdens de champions league finale. Op zondagavond 10 uur nog ff wat zagen.

Als ze weg zijn zit ik soms 3 uur lang in het geblaf van die hond. Om gek van te worden.

Gelukkig gebruik ik geen pre workout. Maar heb wel al last van hartkloppingen. :)

Vooral die t*ring vuurkorf. Mensen die dat aansteken moeten ze er op vast binden. En helemaal die schoften die alles maar opstoken wat brand. Liefst met verf of beits er op.

Walgelijke penetrante geur waarvan je weet dat je wakker wordt met hoofdpijn en een vieze smaak in je mond.
Paupervolk

• #105.573

Nederlandse tokkie buren gebben hier ook de vuurkorf aan. Stink geur door heel m’n kamer en constant irritant schelle shag stem

• #105.574
Dacht dat NLers zo een tof volkje was :trollfacex:

• #105.575
Nederlandse tokkie buren gebben hier ook de vuurkorf aan. Stink geur door heel m’n kamer en constant irritant schelle shag stem

Ja en helemaal in de zomer. Heb je Savonds eindelijk beetje frisse lucht dus raampje open, zetten die idioten de vuurkorf weer aan.

Terug
Naar boven