MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.541
Precies, en dan afsluiten met gemompel waar net wel/niet NSBers uit te halen valt :rolleyes:

• #105.542
Auto in mijn wagen zijn gat gereden. En nog een in die van haar, waardoor ze nog eens tegen mij knalde... Nu kan ik niett naar de gym :( En mijn rug doet pijn, mijn hoofd ook. Licht misselijk. Bah!

• #105.543
Auto in mijn wagen zijn gat gereden. En nog een in die van haar, waardoor ze nog eens tegen mij knalde... Nu kan ik niett naar de gym :( En mijn rug doet pijn, mijn hoofd ook. Licht misselijk. Bah!

Last van het licht?(photofobie)

• #105.544

Ik snap er geen kut van Nederlands alsjeblieft

Klinkt ieder geval als een slechte pron

• #105.551
Ik ben niet de gesandwichte gelukkig... Eerste in de rij. Best last van licht inderdaad, maar buiten is het nu natuurlijk donker en het licht hier (huisarts) is erg fel.
Hopelijk morgen geen last meer. Ik wil trainen!

• #105.552
Magere kaas van de lelie.
Wat een ranzig spul.
Zonde van de noten en druiven die er doorheen gingen. :(

• #105.553
Me eigen ruggengraat >.<
Sommige dagen kan je heel trots zijn dat er veel vooruit gang in zit. En andere dagen is het frustratie dat die nog steeds niet "normaal" loopt.

• #105.558
Bij het snijden van het laatste stukje kip, in al mijn enthousiasme een schelletje pink mee gehad.

Ah, vlees is vlees zeker.

• #105.559
Groeit wel terug...

Terug
Naar boven