- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auto in mijn wagen zijn gat gereden. En nog een in die van haar, waardoor ze nog eens tegen mij knalde... Nu kan ik niett naar de gymEn mijn rug doet pijn, mijn hoofd ook. Licht misselijk. Bah!
Auto in mijn wagen zijn gat gereden. En nog een in die van haar, waardoor ze nog eens tegen mij knalde... Nu kan ik niett naar de gymEn mijn rug doet pijn, mijn hoofd ook. Licht misselijk. Bah!
Er heeft een auto tegen haar auto gereden, waarna er iemand anders tegen die persoon haar auto is gereden zodat die auto nóg eens tegen haar knalde. (kettingbotsing)Ik snap er geen kut van Nederlands alsjeblieft
Klinkt ieder geval als een slechte pron
Kut segAuto in mijn wagen zijn gat gereden. En nog een in die van haar, waardoor ze nog eens tegen mij knalde... Nu kan ik niett naar de gymEn mijn rug doet pijn, mijn hoofd ook. Licht misselijk. Bah!

Ik snap er geen kut van Nederlands alsjeblieft
thnxs @KathlinooIk snap er geen kut van Nederlands alsjeblieft
ik denk een kettingbotsing ? of kop - staart botsing @Bubs
Grapjas!
Gebruik ik ook weleens per dag.
Heb ik ook gehad. Voorheen was ik 5+gb nodig. Nu kom ik net tot de 3. Mooie is ik heb net een nieuw abonnement van 10gb afgesloten.