MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.702
Laten we over 5 jaar met z’n allen nog eens naar dit statement terugkijken. ;)

Als ik een Euro kreeg telkens iemand dat zei ;) Ik ben 100% zeker, bewust komen er geen.
Maar dat strookt duidelijk niet met wat de maatschappij als "normaal" beschouwt. Je opmerking bewijst het nog maar eens...
Doodmoe word je van die stomme commentaren altijd.

• #105.703
Als ik een Euro kreeg telkens iemand dat zei ;) Ik ben 100% zeker, bewust komen er geen.
Maar dat strookt duidelijk niet met wat de maatschappij als "normaal" beschouwt. Je opmerking bewijst het nog maar eens...
Doodmoe word je van die stomme commentaren altijd.

Dit dus.

Roep het al sinds mijn 15de ofzo, zijn nu 8 jaar verder en mening is eigenlijk alleen maar sterker geworden.

Zelfs nu ik samenwoon.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #105.704
Die insteek heb je ook jaren gehad wat betreft je overgewicht.

• #105.706
De dokter wil het meestal ook niet doen als je zo jong bent.
Ik overweeg al 8 jaar een sterilisatie, maar mijn gynaecoloog weigert. Zelfs een spiraaltje wilde hij laatst niet plaatsen.
Het blijft dus bij consequent de pil nemen...
Mag ik even zeggen dat ik het nogal wat vind dat die gynaecoloog voor jou gaat beslissen welke vorm van anticonceptie jij gebruikt?
Mijns inziens mag die kerel/madame best zijn professionele mening geven, maar het lijkt me toch uiteindelijk zo dat jij de keuze mag maken?

Ik zou nooit meer terug naar de pil willen. Ik zou die gynaecoloog bij zijn strot pakken en zeggen dat je een spiraaltje wilt. :lol:

ik kan je overigens wel alvast vertellen dat het een helse ervaring is om dat ding te laten plaatsen. Maar dan heb je ook wat he! :D

• #105.707
Mag ik even zeggen dat ik het nogal wat vind dat die gynaecoloog voor jou gaat beslissen welke vorm van anticonceptie jij gebruikt?
Mijns inziens mag die kerel/madame best zijn professionele mening geven, maar het lijkt me toch uiteindelijk zo dat jij de keuze mag maken?

Ik zou nooit meer terug naar de pil willen. Ik zou die gynaecoloog bij zijn strot pakken en zeggen dat je een spiraaltje wilt. :lol:

ik kan je overigens wel alvast vertellen dat het een helse ervaring is om dat ding te laten plaatsen. Maar dan heb je ook wat he! :D

Haha.
In feite heb je gelijk, maar ik heb braafjes mijn voorschrift voor de pil aanvaard en gaan halen :P

• #105.708
Haha.
In feite heb je gelijk, maar ik heb braafjes mijn voorschrift voor de pil aanvaard en gaan halen :P
Volgende keer niet weggaan tot die gynaecoloog doet wat je wil. Ik weet niet of je het prettig vindt, maar misschien dat je vriend kan meegaan en je kan helpen hierin?

• #105.710
Vanochtend een binge/eetaanval en na afloop een schuldgevoel. :( Ik blijf dan maar graaien zonder ervan te genieten en eet uiteindelijk 2000 kcal weg (incl. ontbijt), dat ik na afloop denk. Had ik net zo goed wat echt lekkers van kunnen eten of kunnen cheaten. Ik voel me dan zo kut. Uiteindelijk viel het nog mee, doordat het vnl. rijstwafels met stroop, piccalilly of smeerkaas waren en een beetje pastasalade en pindakaas. Ik denk dan na iedere hap "nu moet ik stoppen en naar m'n training gaan". Gelukkig de rest van de dag niet veel op, enkel mijn intra-WO en whey shake na afloop, dus nu nog genoeg kcal over voor het avondeten.

Uiteindelijk was dat niet eens het belangrijkste of hetgeen mijn dag heeft verpest. Werd zojuist gebeld dat mijn moeder wederom in het ziekenhuis opgenomen is. Mijn moeder heeft een ICD (inwendige AED a.h.w.) en een tweede draadbreuk was opgetreden. Ligt nu aan de bewaking aangezien de ICD uitgeschakeld is. Ze zal ergens deze week wel geopereerd moeten worden en ziet daar behoorlijk tegen op.:sad: Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed.:)

• #105.711
Mensen zien het ook meteen als een aanval op hun hele bestaan als je zegt dat voor de overgrote meerderheid obesitas gewoon een keuze is.

Alsof dat wanneer ze moeten toegeven dat het iets is wat ze zelf in de hand hebben hun hele leven in elkaar stort en ze niet meer een slachtoffer mogen spelen.

En vaak ook 'ja dat is jouw mening' nee mens, dat heeft niks met mening te maken zo werkt het gewoon, feit, punt.

Ik zeg toch ook niet 'ja het jouw mening dat als ik te laat ben op mijn werk dat het mijn schuld is' het is makkelijk om tot 8:59 netflix te kijken op de bank en dan te zeggen 'ja ik ben te laat want er is een teleportatie naar mijn werk'

Own op to your shit. En stop met alles te geloven wat jouw slachtofferrol versterkt en alles wat dat niet doet weg te schuiven als bullshit.

Kcals out vs kcals in is geen fabeltje en de mensen die door medische redenen overgewicht hebben zijn zo fucking zeldzaam dat je er waarschijnlijk nog nooit eentje gesproken hebt.

Als je dik wilt zijn prima, accepteer de medische en sociale gevolgen of kies voor verandering. Jank niet om 'fat acceptance' en 'healthy at every size' bullshit.
Nieuwsflash, 200kg zijn gaat je een hoop jaren van je leven kosten, of het nou pijn doet aan je gevoelens om dat te horen of niet.
Mee eens. Ik laat overigens anderen wel in hun waarde en zeg er maar niets meer van. Overigens vind ik een gematigde levensstijl wel noemenswaardiger en ik heb een islamitische collega die daar gehoor aan geeft. Nu weet ik dat lang niet iedereen de islam op die manier interpreteert, maar sommige aspecten vind ik echt wel noemenswaardig indien ze op de juiste manier geïnterpreteerd en toegepast worden. Ik zal overigens niet weer uitweiden over de islam, want dat eindigt toch weer in discussies... :P

Sinds kort heb ik trouwens een nieuwe collega. Beetje simpel type en met een enorme bierbuik. Als iemand trakteert staat ie als eerste bij de koffietafel een stuk gebak naar binnen te duwen en je ziet 'm met grote ogen hopen dat er nog genoeg over is voor een tweede stuk, terwijl iedereen verder nog druk aan het werk is of in overleg zit. Dat vind ik dus wel vrij storend. Net als collega's die zodra het 11:30 uur is beginnen te roepen dat ze honger hebben en het etenstijd is, zelfs als we middenin een overleg zitten. :mad:

• #105.712
  • #105.713
Je zou verwachten dat dat bij defensie minder erg zou zijn.
Helaas. Ik moet wel vermelden dat 40% van mijn collega's burgermedewerker is en dat ik een kantoorfunctie als engineer binnen vliegtuigonderhoud heb en op mijn afdeling verder bijvoorbeeld ook Supply Chain Management zit. Dit zijn werkzaamheden vergelijkbaar met de burgerluchtvaart, denk aan KLM of andere maatschappij. Geen operationele gevechtsfunctie dus.
Ik wil verre van zwanger raken :P Geen kinderen voor mij, nooit niet :)
Dubbele ontkenning, fixed.

• #105.714
@Bubs als ze kinderen wou hebben was ze wel een MILF. En dat is een compliment.

• Like
  • #105.715
Helaas. Ik moet wel vermelden dat 40% van mijn collega's burgermedewerker is en dat ik een kantoorfunctie als engineer binnen vliegtuigonderhoud heb en op mijn afdeling verder bijvoorbeeld ook Supply Chain Management zit. Dit zijn werkzaamheden vergelijkbaar met de burgerluchtvaart, denk aan KLM of andere maatschappij. Geen operationele gevechtsfunctie dus.

Dubbele ontkenning, fixed.

Damn you, grammar nazi! :(
Gewoon nooit dan. :p

@Bubs als ze kinderen wou hebben was ze wel een MILF. En dat is een compliment.

Euh, bedankt... Denk ik? :grinny:

• #105.718
Dat je daar over 8 of 16 jaar anders over kunt gaan denken.

• #105.719
Dat je daar over 8 of 16 jaar anders over kunt gaan denken.

Dat kan, als ik over 16 jaar nog met mijn huidige vriendin ben valt weinig te willen though, dan is het wel een beetje klaar ben ik bang.

Maarja zoals ik zeg, ik verwacht er niet anders over te gaan denken.

• Like
  • #105.720
Een oudere vrouw dus?

Terug
Naar boven