- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent al bijna zwangerHier komen waarschijnlijk ook geen kinderen. Vriend wilt er geen, so be it :').
Past ook niet binnen de vegan filosofie.
Mwah toch wel. Maar veel kinderen "nemen" dan weer niet. De meeste vegans willen wel gewoon een kind/kinderen.
Hier komen waarschijnlijk ook geen kinderen. Vriend wilt er geen, so be it :').
Hier komen waarschijnlijk ook geen kinderen. Vriend wilt er geen, so be it :').
Je bent nog jong. Misschien heb je wel een andere vriend over 10 jaar.
Zijn ondertussen al 5 jaar samen, wonen samen, en wist het op voorhand. Zie er niet direct verandering in komenJe bent nog jong. Misschien heb je wel een andere vriend over 10 jaar.

Fixed.Misschien heb je wel een andere vriend over 1 jaar.

Ben ook weer geen 16 he :') Er zijn er op mijn leeftijd die al aan kinderen beginnen. M'n vriend is over 10 jaar 40, dan zie ik het ook niet meer gebeuren.

Ik moet gewoon niet per se kinderen. Dat bestaat hoor :').
Ik moet gewoon niet per se kinderen. Dat bestaat hoor :').
Ik zou het niet erg vinden om kinderen te hebben later, maar het hoeft voor mij niet per se. Moest mijn vriend wel kinderen willen vind ik het ook oké. Ik vind mijn relatie belangrijker dan wel of geen kinderen.Tuurlijk bestaat dit. Maar als je het zo formuleerd,komt het toch anders over. Hier komen waarschijnlijk ook geen kinderen. Vriend wilt er geen, so be it :').