XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.782
Als er iemand van de Hells Angels ineens begint tegen jou in de sportschool.. I'm out :bang::emo:

bikers zijn vaak nog wel aardig heb ik meegemaakt:o heb vorige week wel iemand meegemaakt die opeens over allemaal conspiracies begon (chemtrails, nanotechnology, hersenspoeling en bpa-mindcontrol om er een paar te noemen) terwijl ik gewoon rustig bezig was met mn oefeningen... heb hem maar niet onderbroken want was een haagse tokkie van 120kg die keek alsof hij als hobby mensen hun nek omdraaide:emo:

• #105.783
bikers zijn vaak nog wel aardig heb ik meegemaakt:o heb vorige week wel iemand meegemaakt die opeens over allemaal conspiracies begon (chemtrails, nanotechnology, hersenspoeling en bpa-mindcontrol om er een paar te noemen) terwijl ik gewoon rustig bezig was met mn oefeningen... heb hem maar niet onderbroken want was een haagse tokkie van 120kg die keek alsof hij als hobby mensen hun nek omdraaide:emo:
Zo zag deze er ook uit :'). Hebben hun "clubhuis" hier een beetje verderop, staat altijd politie en worden vaak schoten gehoord dus ga er beter maar geen contact mee zoeken:o

• #105.784
Ik zou het niet erg vinden om kinderen te hebben later, maar het hoeft voor mij niet per se. Moest mijn vriend wel kinderen willen vind ik het ook oké. Ik vind mijn relatie belangrijker dan wel of geen kinderen.
Zo zie ik het graag. Onderdanig naar de man. Zelfs als het om kinderen gaat. Bravo.

• #105.786
Naar mannen die drie keer zo breed zijn en bezig zijn met wapens en drugs wel ja.
Dus je hebt een relatie met zo een man die drie keer zo breed is en bezig is met wapens en drugs, of ben je meer in het algemeen onderdanig naar dergelijke mannen zelfs als het om jouw baarmoeder gaat.

giphy.gif

Overigens; heb je gezien dat er drugs en wapens betrokken zijn bij de door jou genoemde mannen, van horen zeggen of denk je dat. Bijvoorbeeld omdat een man nou eenmaal drie keer zo breed is en een leren jack draagt met een of ander stiksel erop van een (motor)club.

• #105.787
Zo zag deze er ook uit :'). Hebben hun "clubhuis" hier een beetje verderop, staat altijd politie en worden vaak schoten gehoord dus ga er beter maar geen contact mee zoeken:o

Welke motorclub is het? hoor van een paar clubs altijd zulk soort dingen

• #105.788
Dus je hebt een relatie met zo een man die drie keer zo breed is en bezig is met wapens en drugs, of ben je meer in het algemeen onderdanig naar dergelijke mannen zelfs als het om jouw baarmoeder gaat.

giphy.gif

Overigens; heb je gezien dat er drugs en wapens betrokken zijn bij de door jou genoemde mannen, van horen zeggen of denk je dat. Bijvoorbeeld omdat een man nou eenmaal drie keer zo breed is en een leren jack draagt met een of ander stiksel erop van een (motor)club.
Omdat ik het best vind dat hij geen kinderen wilt en mij het niet uit maakt ben ik nog niet onderdanig :').

Heeft overlaatst nog politie gestaan bij hun omdat er geschoten werd en ze hebben toen een berg drugs gevonden.

• #105.790
Omdat ik het best vind dat hij geen kinderen wilt en mij het niet uit maakt ben ik nog niet onderdanig :').
Het bestaat niet dat het je niks uitmaakt als het gaat om kinderen, en het je om het even is zolang de man beslist.
Heeft overlaatst nog politie gestaan bij hun omdat er geschoten werd en ze hebben toen een berg drugs gevonden.
Iemand al veroordeeld?

• #105.792
Haha motorclubs, altijd zulke lieve en aardige mensen....:rolleyes: Ik geloof ook nog in sinterklaas.

• #105.793
Welke motorclub is het? hoor van een paar clubs altijd zulk soort dingen
laat maar, heb niet op zitten letten:o met hells angels is het trouwens volgens mij redelijk duidelijk dat ze bezig zijn met drugs en wapens. Als je een beetje dom kan lullen en op je woorden kan letten zijn de meeste bikers wel gezellig op een feestje.

• #105.794
laat maar, heb niet op zitten letten:o met hells angels is het trouwens volgens mij redelijk duidelijk dat ze bezig zijn met drugs en wapens. Als je een beetje dom kan lullen en op je woorden kan letten zijn de meeste bikers wel gezellig op een feestje.
Ja tuurlijk, heb niets tegen bikers. Zijn vaak leuke mensen. Maar met die groep hier moet je gewoon geen contact gaan zoeken.

• #105.795
Beetje overbodig dat je welbepaalde woorden (i.e. locaties) in het blauw arceert. Even in Google kijken en eerste hit geeft meteen het bewuste artikel weer. Just sayin’ :p

• #105.797
  • #105.799
Ze gaan geen afritten van de snelweg afsluiten en een helikopter laten rondcirkelen voor een lieve motorbende die nog nooit iets uitgestoken hebben I guess :')
Screenshot_2019-02-19-11-25-41-344_com.android.chrome.jpg

Terug
Naar boven