MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #105.761
e3yqa57.jpg

Ter voorbeeld :P

• #105.764
Ja hoor, het is weer zover. Een collega is jarig, dus iedereen aan het gebak (met name de >30%-club). Ik sla af en zit aan mijn havermout. Collega: "Eet jij nou elke dag hetzelfde? Raak je dat niet zat?". Ik: "Wat eet jij dan elke dag als ontbijt". Hij: "Brood". Ik: "Elke dag brood? Raak je dat niet zat?". I'll rest my case...
:P

Jij werkt met allemaal powerlifters?

• #105.765

Bovenaan red velvet cakes met roomvulling.
Verder chunky brownie met brokken pure chocolade en pecannoten.
De andere een caramel pindakaas brownie met pinda's, hazelnoten en caramel.
Die andere een cranberry chocolate blondie met van alles direct uit de hemel naar aarde gezonden.

Wij zorgen goed voor elkaar hier :)
Succes met je prep hé :roflol: Gelukkig is het al een tijdje geleden dus hoefde ik het toen niet af te slaan.

• #105.767
Op zondag is er ook altijd taart in het rusthuis, als niet alles op is mogen we als vrijwilliger een stukje eten/meenemen.
De rest wordt dan op maandag aan de helft van de prijs aangeboden in de cafetaria.

Mij zegt het niet veel, dus geen gegeten.
Moest werken met mijn ouders, en dan nog een ander koppel.
De man van dat ander koppel at al 2 stukken tijdens de openingsuren (wat ik eigenlijk al not done vind, aangezien je dan mogelijk een tekort hebt voor de bezoekers), en dan deden ze er nog drie mee :eek:
Ahja, want "Er zijn anders nog maar drie stukjes over, dat is ook maar zielig hé. Wie gaat dat dan morgen opeten. We kunnen ze beter meenemen.".
Wtf :roflol: Echt ongemanierd...

Deze week ook een verjaardag...ik haal het in huis voor een ander....ik ben echt geen zoetekauw...mn vullingen springen spontaan uit mn mond :D

• #105.768
  • #105.770
Ja hoor, het is weer zover. Een collega is jarig, dus iedereen aan het gebak (met name de >30%-club). Ik sla af en zit aan mijn havermout. Collega: "Eet jij nou elke dag hetzelfde? Raak je dat niet zat?". Ik: "Wat eet jij dan elke dag als ontbijt". Hij: "Brood". Ik: "Elke dag brood? Raak je dat niet zat?". I'll rest my case...
:P
Dit dus inderdaad! Om gek van te worden zo’n uitspraken... ach ja, het kolen is de sop niet waard zoals ze zeggen. Gewoon lekker eten wat je zelf wilt! En voor de ene is dat brood, voor de ander havermout etcetera. Einde discussie :)

• #105.771
Laat thuis van het werk, vergeten vlees uit te halen. Banaan vergeten te eten vanmiddag dus kan nu als avond eten Meer eten.

• #105.772
Zielig. :sad:
Konijntje heeft verdriet :huilen:, maar... wat doet ie nu... WTF. :roflol:

• #105.773
Brengt het je op ideeën?

• #105.779
Als er iemand van de Hells Angels ineens begint tegen jou in de sportschool.. I'm out :bang::emo:

Terug
Naar boven