XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.182
Zo zie je maar weer waar die startpunt allemaal goed voor is geweest :).

• #106.184
In welke provincie woon je?

• #106.186
Pfff ik ga zo uit en ik zit vet aan de slappe omdat uit eten niet goed is gevallen, feels bad

• #106.187
Ik kreeg vandaag deze foto van @Kathlinoo

ZdFtSiu.jpg

Pervers! :mad: *bah bah*

• #106.188
  • #106.190
Johny heeft een micropenis. Niet mijn ding!

:trollfacex:

• #106.192
Gekkenfestijn (aka Carnaval) is weer bezig. Helaas was het niet extra rustig in de gym. Ik werd op de weg met mijn fiets en boodschappen bijna van de weg 'geduwd' door een of andere Carnavalsoptocht; wat een malloten. Ik moet vanaf maandag naar Utrecht, hopen dat het rustiger is op de A27. :P

• #106.195
Ik ben nooit erg fan geweest van die hele carnavalsgekte. Ik vind er persoonlijk niks aan maar snap wel dat sommigen zich hier helemaal kunnen in uitleven (en elk excuus om eens stevig door te zakken is natuurlijk altijd meegenomen :))

• #106.197
Ik ben nooit erg fan geweest van die hele carnavalsgekte. Ik vind er persoonlijk niks aan maar snap wel dat sommigen zich hier helemaal kunnen in uitleven (en elk excuus om eens stevig door te zakken is natuurlijk altijd meegenomen :))
Maar hoeveel mensen weten nog dat carnaval de vastenperiode inluidt en dus gevolg wordt door een periode van vasten? Wie geeft hier gehoor aan? Overigens is carnaval van oorsprong geen christelijk feest, maar een heidens feest. Dan heb ik meer respect voor moslims die meedoen aan de Ramadan en daarna (terecht) het Suikerfeest vieren.
Ik moet overigens zeggen dat ik die optochten en wel mooi vind en noemenswaardig hoeveel tijd hierin is gestoken. Sommige woordgrapjes en grappen kan ik ook wel waarderen, maar dat hele 'zuipfestijn'-gedrag stuit mij een beetje tegen de borst.

• #106.198
Wtf is precor voor fitness materiaal. Echt dikke rommel!!!

• #106.199
Maar hoeveel mensen weten nog dat carnaval de vastenperiode inluidt en dus gevolg wordt door een periode van vasten? Wie geeft hier gehoor aan? Overigens is carnaval van oorsprong geen christelijk feest, maar een heidens feest. Dan heb ik meer respect voor moslims die meedoen aan de Ramadan en daarna (terecht) het Suikerfeest vieren.
Ik moet overigens zeggen dat ik die optochten en wel mooi vind en noemenswaardig hoeveel tijd hierin is gestoken. Sommige woordgrapjes en grappen kan ik ook wel waarderen, maar dat hele 'zuipfestijn'-gedrag stuit mij een beetje tegen de borst.
Niet veel, aangezien we 2019 zijn ondertussen.

• #106.200

Omdat jij niet drinkt.

Terug
Naar boven