- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Very!Alle snelwegen zijn hier opnieuw aangelegd.
U jelly?
Vlaams Brabant maar al dicht tegen Wallonië aan
Je hebt @johnyjordaan verkeerd gespeld.
Denk het ook

Zweepje is niet #vegan

Maar wel halal?

Had ik nog niet eens door :').
Maar hoeveel mensen weten nog dat carnaval de vastenperiode inluidt en dus gevolg wordt door een periode van vasten? Wie geeft hier gehoor aan? Overigens is carnaval van oorsprong geen christelijk feest, maar een heidens feest. Dan heb ik meer respect voor moslims die meedoen aan de Ramadan en daarna (terecht) het Suikerfeest vieren.Ik ben nooit erg fan geweest van die hele carnavalsgekte. Ik vind er persoonlijk niks aan maar snap wel dat sommigen zich hier helemaal kunnen in uitleven (en elk excuus om eens stevig door te zakken is natuurlijk altijd meegenomen)
Niet veel, aangezien we 2019 zijn ondertussen.Maar hoeveel mensen weten nog dat carnaval de vastenperiode inluidt en dus gevolg wordt door een periode van vasten? Wie geeft hier gehoor aan? Overigens is carnaval van oorsprong geen christelijk feest, maar een heidens feest. Dan heb ik meer respect voor moslims die meedoen aan de Ramadan en daarna (terecht) het Suikerfeest vieren.
Ik moet overigens zeggen dat ik die optochten en wel mooi vind en noemenswaardig hoeveel tijd hierin is gestoken. Sommige woordgrapjes en grappen kan ik ook wel waarderen, maar dat hele 'zuipfestijn'-gedrag stuit mij een beetje tegen de borst.
Maar hoeveel mensen weten nog dat carnaval de vastenperiode inluidt en dus gevolg wordt door een periode van vasten? Wie geeft hier gehoor aan? Overigens is carnaval van oorsprong geen christelijk feest, maar een heidens feest. Dan heb ik meer respect voor moslims die meedoen aan de Ramadan en daarna (terecht) het Suikerfeest vieren.
Ik moet overigens zeggen dat ik die optochten en wel mooi vind en noemenswaardig hoeveel tijd hierin is gestoken. Sommige woordgrapjes en grappen kan ik ook wel waarderen, maar dat hele 'zuipfestijn'-gedrag stuit mij een beetje tegen de borst.