- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Ben je daar zeker van?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whop WhoppaDoet u mij maar de Whop Whoppa! En dan dat accent erbij denken.

Turkse vrouwen die Arabisch praten... het niveau daalt zienderogen..
En mensen die een proefrit wouden maken en onderhandelen over de prijs... wat een vreemde mensen toch, die Turkse Arabieren....
Moet je voorstellen, wat zullen de buren denken. Waarschijnlijk dat je nieuwe spullen voor het terras hebt gekocht, straks nodigen ze zichzelf uit voor onder de parasol. Of dat je het huis verkoopt en je buurman een ton door de neus gaat borenLees jij alles eigenlijk wel? Hij zegt toch net dat alles is besproken en afgesproken? Maar goed, die kamelendrijvers doen dat altijd. Eerst afspreken en dan opnieuw beginnen. Wanneer ik een accent hoor kunnen ze bij mij al niks meer kopen, ik wil dat niet aan de deur.

Wie heeft hier het whop whoppa menu? Even eerlijk, ben gewoon benieuwd. Dan behoor je een whoppa banner te krijgen. @Sanca Magni

Goud. Please, give this man karma! En een Whop! banner.
Royal with cheese?
Royal with cheese?
Zelf fan van de Big Kahuna Burger.

Lees jij alles eigenlijk wel? Hij zegt toch net dat alles is besproken en afgesproken? Maar goed, die kamelendrijvers doen dat altijd. Eerst afspreken en dan opnieuw beginnen. Wanneer ik een accent hoor kunnen ze bij mij al niks meer kopen, ik wil dat niet aan de deur.

Barbaren zijn jullie daar in België, helemaal met jullie vieze zure mayo
![]()

Ik was daar eerst nog open minded over, maar na wat aparte ervaringen verkoop ik ook liever niet meer aan paupers. Zelfde geldt voor Henk en Ingrids trouwens.het klinkt racistisch en dat is het eigenlijk ook wel maar ik koop niets bij iemand met een Arabische /Turkse /Marokkaanse naam en ik ga ook nooit in op biedingen van zo iemand![]()