AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.367
Turkse vrouwen die Arabisch praten... het niveau daalt zienderogen..
En mensen die een proefrit wouden maken en onderhandelen over de prijs... wat een vreemde mensen toch, die Turkse Arabieren....

Lees jij alles eigenlijk wel? Hij zegt toch net dat alles is besproken en afgesproken? Maar goed, die kamelendrijvers doen dat altijd. Eerst afspreken en dan opnieuw beginnen. Wanneer ik een accent hoor kunnen ze bij mij al niks meer kopen, ik wil dat niet aan de deur.

• #106.369
Lees jij alles eigenlijk wel? Hij zegt toch net dat alles is besproken en afgesproken? Maar goed, die kamelendrijvers doen dat altijd. Eerst afspreken en dan opnieuw beginnen. Wanneer ik een accent hoor kunnen ze bij mij al niks meer kopen, ik wil dat niet aan de deur.
Moet je voorstellen, wat zullen de buren denken. Waarschijnlijk dat je nieuwe spullen voor het terras hebt gekocht, straks nodigen ze zichzelf uit voor onder de parasol. Of dat je het huis verkoopt en je buurman een ton door de neus gaat boren :roflol:

TUDzYD7l.jpg

• #106.377
:roflol: Barbaren zijn jullie daar in België, helemaal met jullie vieze zure mayo :roflol:

• #106.378

het klinkt racistisch en dat is het eigenlijk ook wel maar ik koop nooit iets bij iemand met een Arabische /Turkse /Marokkaanse naam en ik ga ook nooit in op biedingen van zo iemand :o

• #106.380
het klinkt racistisch en dat is het eigenlijk ook wel maar ik koop niets bij iemand met een Arabische /Turkse /Marokkaanse naam en ik ga ook nooit in op biedingen van zo iemand :o
Ik was daar eerst nog open minded over, maar na wat aparte ervaringen verkoop ik ook liever niet meer aan paupers. Zelfde geldt voor Henk en Ingrids trouwens.

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven