XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.442
En ik met jouw lul.

Nee @Bert het is goed zo met een “w”.

• #106.445
  • Like
Waarderingen: 040B
  • #106.446
  • #106.447
Wow, no hard feelings maar wat een misselijke grap is dit..

Ik denk niet dat je beseft hoeveel pijn je hiermee iemand kunt doen ;)

Mijn oprechte excuses als ik jouw of iemand anders z'n feelings hiermee gekwetst heb.

Toch ben ik van mening dat mensen ook wel een beetje eelt op de ziel mogen hebben. Zo kun je met iedere grap wel iemand kwetsen.

Hetzelfde met de vraag van @johnyjordaan of ik zwanger ben. Kan ook als kwetsend ervaren worden, bijvoorbeeld als iemand al jaren probeert zwanger te raken wat niet lukt, of inderdaad geen kinderen kan krijgen om wat voor reden dan ook (bijvoorbeeld het niet meer hebben van een baarmoeder).

Als mensen al pijn hebben omdat een willekeurige nobody op internet een grapje maakt door te zeggen dat ze geen baarmoeder heeft.. Pfoe, dan ga je nog een zware tijd tegemoet in het echte leven hoor.

• #106.448
Mijn oprechte excuses als ik jouw of iemand anders z'n feelings hiermee gekwetst heb.

Toch ben ik van mening dat mensen ook wel een beetje eelt op de ziel mogen hebben. Zo kun je met iedere grap wel iemand kwetsen.

Hetzelfde met de vraag van @johnyjordaan of ik zwanger ben. Kan ook als kwetsend ervaren worden, bijvoorbeeld als iemand al jaren probeert zwanger te raken wat niet lukt, of inderdaad geen kinderen kan krijgen om wat voor reden dan ook (bijvoorbeeld het niet meer hebben van een baarmoeder).

Als mensen al pijn hebben omdat een willekeurige nobody op internet een grapje maakt door te zeggen dat ze geen baarmoeder heeft.. Pfoe, dan ga je nog een zware tijd tegemoet in het echte leven hoor.

Ik heb ook op andere plekken eelt.

ja was eigenlijk kwetsend sorry,ik had beter moeten weten. Ik probeer ook al jaren zwanger te raken.

• #106.449
95% vind het gewoon een goede grap hoor @HillR maak je niet druk

• #106.450
  • #106.452
Zo 3 hopen sorteren :fuu:

20190308_090800.jpg

• #106.457

Mensen moeten zich niet zo aanstellen en niet alles op zichzelf, hun omgeving of op wat ze ooit eens hebben meegemaakt trekken. Dat is niet waar jij het over schrijft, dus get over it already.

Zo kun je altijd wel rekening blijven houden met alles :rolleyes:

• #106.460
Terug
Naar boven