Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.802
Dat ik net van de achterbuurvrouw hoor dat mijn buurvrouw het vreemd vond dat ik vannacht om 01:00 voor haar deur stond, omdat het volgens haar wel meeviel.

De buurman heeft zijn wijf van 23:00 tot 01:00 verrot gescholden en met huisraad gegooid waar ik in bed naar lag te luisteren. Zelfs mijn 4 maanden oude dochter werd er wakker van. Toen ik aanbelde deed zij open en was ze zo in paniek aan het huilen dat ze niet eens kon praten. Maar verder viel het wel mee. Idioten...

Pff.. fijn zulke buren ja.

• #106.806
Ik vraag me altijd af waar ze bij defensie over vergaderen. Geef me is wat onderwerpen als je wilt. Ik kan alleen dingen bedenken maar dat heeft te maken met uitzendingen.
Of gaat dit over inkopen?
Ik snap niet dat mensen zo'n eenzijdig beeld hebben. Vandaag hadden we technisch werkoverleg. De functies die ik heb gehad zijn vergelijkbaar met o.a. onderhoudsmanager binnen de commerciële luchtvaart (neem bijvoorbeeld vliegtuigonderhoud bij KLM) en momenteel engineer bij een bedrijf als Lockheed Martin, Boeing, Rolls-Royce etc. We hebben ook veel overleg met deze fabrikanten over onderhoud dat we uitbesteden, technische mankementen, het afsluiten en onderhandelen van onderhoudscontracten, modificaties op de helikopters/vliegtuigen, reparaties. Daarnaast registreren we superveel digitaal en vergt dit veel configuratiebeheer en onderhoudsheer. Het werk is lastig uit te leggen. Naast techniek werken we veel samen met Supply Chain Managers.
Vorig jaar heb ik met een collega in internationaal verband bijvoorbeeld een motorencontract onderhandeld v.w.b. engine support, repair, overhaul, levering van componenten etc. voor de lange termijn (soort van 'total support contract', service-by-the-hour) met een contractwaarde voor NL van boven de € 100-miljoen voor een periode t/m 2033.
Voor de NH-90 hebben we afgelopen 10 jaar ca. 1000 modificaties en wijzigen aan de helikopters gehad, waarvan ik het beheer registreerde en bewaakte.
Het hele Chroom-6-verhaal, dat je wellicht hebt meegekregen en afgelopen maanden uitgebreid in de media was, is momenteel ook een hot topic bij ons.

Afgelopen week stond er bijvoorbeeld een Hercules stil op een bedrijfsstof die niet geleverd kon worden en een scheur in een bracket aan een leiding. In dat geval dienen wij te beoordelen of hiermee gevlogen kan worden of dat we een reparatie-instructie ontwikkelen en certificeren (via de autoriteiten). Zo zijn er allerlei topics die de revue passeren.

• #106.807
Ik dacht laatst iets op het nieuws te horen dat wij het ene duurste land zijn qua OV. Het is voor mij vaak zo dat het OV duurder is dan met de auto te gaan
Als je alleen reist is het OV niet duurder dan de auto. Het vliegtuig is wel vaak goedkoper dan de trein (internationaal), zeker met prijsvechters. Er zijn landen (Luxemburg volgens mij) waar ze de metro of trein zelfs gratis willen maken. In GB is volgens mij de trein nog duurder dan in NL.
Even opzoeken:
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/nederland-heeft-duurste-openbaar-vervoer-van-alle-eu-landen/
Je hebt gelijk, NL is het duurst (althans, van de EU-landen, dus GB niet meegerekend).
"Het openbaar vervoer in Nederland is voor reizigers blijkens cijfers van het Europees statistiekbureau Eurostat het duurste van de 28 EU-landen. Vervoersdiensten, waaronder ook taxi's en veerdiensten, zijn gemiddeld 32 procent duurder dan het Europees gemiddelde.
In België liggen de prijzen slechts 4 procent boven het Europees gemiddelde. In Luxemburg wordt het openbaar vervoer in 2020 zelfs helemaal gratis."

• #106.808
Zie ik ben niet gek ;). Zo rij ik bijvoorbeeld naar mijn werk naar Utrecht dit is 300km wat ik kan declareren. Ik smokkel hier 50km maar dikke prima voor de portemonnee.

Krijg 19 cent de kilometer en met mijn auto zou ik zelfs 2x heen en weer kunnen op 1 tank.

Trein is 42 euro + 5euro bus. Reken maar uit.

• #106.809
  • #106.810
Gaan slapen met milde hoofdpijn. Wakker geworden deze nacht, was al iets heviger.
Gans de ochtend aan het niezen ook.:(

• #106.811
-word wakker om te plassen
-moe
-even kijken hoe laat het is
-6:23
-wekker staat om 6:25.

Fml...

• #106.812
Sinds dit weekend een hardnekkige vastzittende keelontsteking...erg pijnlijk met hoesten...zelfs op mn longen pijn...straks ff naar de HA..misschien krijg ik n Antibiotica kuur mee...ik lijk net zo'n oude rochelende roker...(mijn vader stierf aan longkanker)

Laatst bewerkt:
  • #106.813
Om 10:00 is mijn ex hier en om 10:30 zitten we bij de notaris om alles af te ronden... Het doet me pijn, verschrikkelijk veel pijn. Heb zo ontzettend veel spijt van alles wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan, het had achteraf allemaal nooit zo gemoeten. Ik ben door veel mensen gewaarschuwd maar was de kop volledig kwijt toen alles mis ging en wilde niks weten van alle waarschuwingen. Een hoofdstuk uit m,n leven wordt nu afgesloten, mooie herinneringen is wat er overblijft en ik ga werken aan een nieuwe toekomst.

• #106.814
Om 10:00 is mijn ex hier en om 10:30 zitten we bij de notaris om alles af te ronden... Het doet me pijn, verschrikkelijk veel pijn. Heb zo ontzettend veel spijt van alles wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan, het had achteraf allemaal nooit zo gemoeten. Ik ben door veel mensen gewaarschuwd maar was de kop volledig kwijt toen alles mis ging en wilde niks weten van alle waarschuwingen. Een hoofdstuk uit m,n leven wordt nu afgesloten, mooie herinneringen is wat er overblijft en ik ga werken aan een nieuwe toekomst.
Tja...als praten niet helpt....een scheiding is stappen uit je comfortzone....erg pijnlijk....zorg goed voor jezelf en je kinderen

• #106.817

Succes Maat!

• #106.818
Moe, knorrende maag, humeur niet top :o
Nog 4u untill food...

Terug
Naar boven