MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.821
Om 10:00 is mijn ex hier en om 10:30 zitten we bij de notaris om alles af te ronden... Het doet me pijn, verschrikkelijk veel pijn. Heb zo ontzettend veel spijt van alles wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan, het had achteraf allemaal nooit zo gemoeten. Ik ben door veel mensen gewaarschuwd maar was de kop volledig kwijt toen alles mis ging en wilde niks weten van alle waarschuwingen. Een hoofdstuk uit m,n leven wordt nu afgesloten, mooie herinneringen is wat er overblijft en ik ga werken aan een nieuwe toekomst.
wat is er dan gebeurd? :thinking:

• #106.822
Om 10:00 is mijn ex hier en om 10:30 zitten we bij de notaris om alles af te ronden... Het doet me pijn, verschrikkelijk veel pijn. Heb zo ontzettend veel spijt van alles wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan, het had achteraf allemaal nooit zo gemoeten. Ik ben door veel mensen gewaarschuwd maar was de kop volledig kwijt toen alles mis ging en wilde niks weten van alle waarschuwingen. Een hoofdstuk uit m,n leven wordt nu afgesloten, mooie herinneringen is wat er overblijft en ik ga werken aan een nieuwe toekomst.
Sterkte!

• #106.823

Sterkte man. Weet ook nog wel dat het even slikken was toen ik met m'n ex uit elkaar ging, verdelen van eigendommen, ellende die er bij komt kijken.
Ongeacht wat er gebeurd is; Laat de spijt een deel van het leerproces zijn. Je hebt ervaring op gedaan, weet beter wat je wel en niet moet doen.
Ook weet je beter wat je zelf wel en niet wilt. Kan een toekomstige relatie alleen maar ten positieve beïnvloeden.
Je geeft het zelf al aan; Waardeer de mooie tijden en goede herinneringen en werk toe naar een goede toekomst :)

• #106.824
Sterkte.
Richt je op de toekomst. Het zal een zware dag zijn. :kiss:

• #106.829
Iedereen bedankt voor de reacties vandaag.

Alles is achter de rug en hebben er verder samen nog een gezellige middag van gemaakt in de stad. Heb haar nog getrakteerd op een lunch bij een lunchcafé en nu gaan we beide onze eigen wegen opweg naar een nieuwe toekomst.

• #106.830

Alles is achter de rug en hebben er verder samen nog een gezellige middag van gemaakt in de stad. Heb haar nog getrakteerd op een lunch bij een lunchcafé en nu gaan we beide onze eigen wegen opweg naar een nieuwe toekomst.
Klinkt erg volwassen allemaal. Dat lukt niet veel mensen.

• #106.831

Wel fijn dat jullie dat samen nog kunnen en willen doen. Veel koppels die uit elkaar gaan, kunnen van dan af niet meer door dezelfde deur. Dus goed en wijs dat jullie wel degelijk nog als vrienden kunnen omgaan met mekaar. Ik wens je veel succes!

• #106.833
Nee,Ik ben meer een fan van Tim Ferriss eigenlijk, als ik de donald duck uit heb.

Tim Ferriss ken ik niet, maar Donald Ducks lees ik wekelijks :).

The foundation boekenreeks van Assimov zijn trouwens echt een aanrader als je houdt van Science Fiction.

• #106.835
Ganse dag seminarie mbt Power BI: op zich heel interessant maar niet zo fijn als er veel te veel mensen zijn voor het aantal beschikbare zitplaatsen en de temperatuur intussen minuut per minuut stijgt... begin me stilaan redelijk misselijk te voelen :(

• #106.836
Ganse dag seminarie mbt Power BI: op zich heel interessant maar niet zo fijn als er veel te veel mensen zijn voor het aantal beschikbare zitplaatsen en de temperatuur intussen minuut per minuut stijgt... begin me stilaan redelijk misselijk te voelen :(

Oh dat is gruwelijk irritant inderdaad. Ter compensatie ga ik dan altijd veel drinken, minder eten om niet te warm te worden... en veel vaker naar de toilet ;)

Hier met een griepje aan het werk en straks benen/pull dag, wetende dat jij bij zo'n seminar zit trekt mij er wel door heen trouwens.

Laatst bewerkt:
  • #106.837

Sterkte ;-)

• #106.838
Keelamandelen ontstoken :o
Heel vervelend gevoel, spuug zelfs m'n speeksel uit omdat slikken pijn doet. Voel mezelf heel zielig

• #106.840
Keelamandelen ontstoken :o
Heel vervelend gevoel, spuug zelfs m'n speeksel uit omdat slikken pijn doet. Voel mezelf heel zielig
Jaren last van gehad, keel en neus amandelen eruit laten halen en nooit meer verkouden zere keel etc. Twee weekjes op de tanden bijten en je bent er vanaf. (Goed om te cutten)

Terug
Naar boven