- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dubbel FF schat ik zo in.Daar kijk ik ook altijd naar bij mooie vrouwen met een dubbele D, naar de ogen![]()

idd:

Bestaat niet meer. Is nu E geworden. Ik heb op een of andere manier een gevoel voor maatvoering.
zegt het schaap dat met de ramadan in je douche leeg bloed en de buurt bij mekaar jankt
mensen gaan face to face niet de discussie met een r*tard aanDaar ben ik zeker van. Ik denk zelf dat ik het met de meeste mensen in real life wel zou kunnen vinden. Forums accentueren meestal de verschillen en laten vaak weinig nuancering toe. Ik heb hier op 1 week meer hevige meningsverschillen en discussies dan in tien jaar face to face contacten.
Ik heb hier op 1 week meer hevige meningsverschillen en discussies dan in tien jaar face to face contacten.
Nope, op die leeftijd trainde ik in de Cariben om vervolgens uit te rusten op het strand, zodat ik weer genoeg energie had om 's avonds lekker te gaan dansen in de stad.
Maar vertel, wat heb ik allemaal gemist tijdens mijn afwezigheid in Nederland ?
Omdat fietsers geen wegenbelasting betalen.Waarom konden we in de jaren 60 al hele stukken nieuw land bouwen maar overdekte fietspaden bestaan nog steeds niet?
#kamervragen.

Omdat fietsers geen wegenbelasting betalen.
Als we dat nu eens zouden doen kunnen we met z’n allen nog betere voorzieningen maken. En kan de wegenbelasting voor auto’s (waarvan ook fietspaden aangelegd worden) omlaag.![]()
Ik ben voor verlagen van de kosten van het ov.Ik zou graag wegenbelasting betalen voor goede fietspaden, ik ben nu meer kwijt aan onderhoudt door slechte fietspaden dan 90% voor hun auto door wegenbelasting.
Ik ben ook voor het belasten van het gebruik van de auto, niet het bezit. Gebruik hoger belasten, bezit minder.