Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #106.861
@Bert, je moet de politiek in gaan, die dodo’s zouden niet weten hoe ze op je moeten reageren.

• #106.864
Ik weet niet wat voor onzin je uitkraamt, maar je kunt online bij het kadaster toch gewoon mijn adres intypen (oké, jij bedoelt de omgekeerde weg, ik snap 'm). Daar komt geen medewerker aan te pas. Bovendien zie ik nog steeds niet in wat mensen met mijn adres moeten, behalve een kerstkaartje opsturen. Andere cadeautjes en geschenken zijn ook prima.

@Kathlinoo : leg mij nou nog eens uit waarom het onhandig is mijn adres hier neer te zetten? :thinking:
Blijkbaar is humor niet aan jou besteed?

Nee je hoeft niet naar het kadaster en nee ze hebben daar ook geen geheime bel voor dbb'ers en ook geen extra brede bewakers.

Verder is het onmogelijk zoals jij beweerde om op basis van voornaam iemand zijn adres te vinden.

Daarnaast ging mijn reactie niet over wat iemand met jouw adres zou moeten, dat is een non argument om in te brengen.

Duidelijk zo?

• #106.868
@Kathlinoo : leg mij nou nog eens uit waarom het onhandig is mijn adres hier neer te zetten? :thinking:

anigif_enhanced-14064-1426526218-19.gif

• #106.870
Eerste examen gehad. Deze was aardig pittig. Maar zoals jullie natuurlijk kunnen zien aan mijn posts. Ik ben niet zo goed in de Nederlandse taal.

• #106.873
Heeft @Kathlinoo nog haar loverboy iZYZZZZZ gezien?

• #106.877
Bedoel je daarmee gevormd naar dieren penissen zonder dat de dieren daar onder geleden hebben?

• #106.878
AirBrush_20190315115320.jpg

Een of ander mens die de handleiding eens moet lezen.

Wilde net die oefening gaan doen verdomme!!!!

Terug
Naar boven