Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.662
Je weet toch, heeft enkel empathie met zichzelf en enkel wat er tegen hem gezegd wordt doet ertoe. Hij mag roepen wat ie wil. (Wannabe) leerkrachten.
You reap what you sow...
Nu zie je toch dat het minder leuk is dan je dacht he. Dus men mag er mee lachen, maar niet als het jezelf aanbelangt... de hypocrisie...

• #107.665
You reap what you sow...
Nu zie je toch dat het minder leuk is dan je dacht he. Dus men mag er mee lachen, maar niet als het jezelf aanbelangt... de hypocrisie...
dat awkward moment wanneer iemand jou op je hypocrisie uitroept dus je het daarom maar gaat terugschrijven

• #107.666
You reap what you sow...

Nu verdraai je de boel toch wel een beetje, jij blaast hoog van de toren dat we geen grapjes mogen maken over jouw situatie, maar zelf doe je het ook zonder je schuldig te voelen.

• #107.668
Om dit triestige topic wat positiviteit bij te brengen stel ik een van mijn favoriete liedjes voor uit de oude doos:

Veel luisterplezier!

• #107.669
Nu verdraai je de boel toch wel een beetje, jij blaast hoog van de toren dat we geen grapjes mogen maken over jouw situatie, maar zelf doe je het ook zonder je schuldig te voelen.
Neen, ik deed het om aan te tonen dat het blijkbaar ok is om dit te doen maar als men het bij de andere doet dan is het hek van de dam.

• #107.676
Wat mijn dag vandaag heeft verpest is dat de forumleiding lacht met mjn masturbeerverslaving. Een totaal gebrek aan empathie.

Terug
Naar boven