- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
vroeger ging iedereen op hun 41ste dood... beetje tactloze opmerking van jeTerechte bedenking. Maar op je 41ste de diagnose krijgen....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vroeger ging iedereen op hun 41ste dood... beetje tactloze opmerking van jeTerechte bedenking. Maar op je 41ste de diagnose krijgen....
You reap what you sow...Je weet toch, heeft enkel empathie met zichzelf en enkel wat er tegen hem gezegd wordt doet ertoe. Hij mag roepen wat ie wil. (Wannabe) leerkrachten.
Ik kan ermee lachen, no worries. Daar ging het niet om.You reap what you sow...
Nu zie je toch dat het minder leuk is dan je dacht he. Dus men mag er mee lachen, maar niet als het jezelf aanbelangt... de hypocrisie...
dat awkward moment wanneer iemand jou op je hypocrisie uitroept dus je het daarom maar gaat terugschrijvenYou reap what you sow...
Nu zie je toch dat het minder leuk is dan je dacht he. Dus men mag er mee lachen, maar niet als het jezelf aanbelangt... de hypocrisie...
You reap what you sow...
Je hebt het duidelijk niet begrepen.dat awkward moment wanneer iemand jou op je hypocrisie uitroept dus je het daarom maar gaat terugschrijven
Neen, ik deed het om aan te tonen dat het blijkbaar ok is om dit te doen maar als men het bij de andere doet dan is het hek van de dam.Nu verdraai je de boel toch wel een beetje, jij blaast hoog van de toren dat we geen grapjes mogen maken over jouw situatie, maar zelf doe je het ook zonder je schuldig te voelen.
het hele forum begrijpt het duidelijk niet maar jij wel... Ik stel voor je hoge IQ eens aan het werk te zetten
Wel het meest nare nieuws wat ik in dit topic heb gelezen vandaag.Grootste deel van m'n back off sets 92,5 geladen ipv 97,5, nu loop ik al m'n bench gains mis..
Iedereen mag zeuren hier, daar is het topic voor. Je moet geen dingen zeggen die niet waar zijn.Nee we vergeten het telkens weer @yasmine is zielig en de rest moet niet zeuren.
Om dit triestige topic wat positiviteit bij te brengen stel ik een van mijn favoriete liedjes voor uit de oude doos:
Veel luisterplezier!
snap ik , respect dat je hier zo goed mee kan omgaanBedankt voor het medeleven (en vooral de likes) allemaal, ik heb het er maar zwaar mee

Wat mijn dag vandaag heeft verpest is dat de forumleiding lacht met mjn masturbeerverslaving. Een totaal gebrek aan empathie.
heb jij ook wel eens dat je je voorhuid verbrand door de wrijving??Wat mijn dag vandaag heeft verpest is dat de forumleiding lacht met mjn masturbeerverslaving. Een totaal gebrek aan empathie.
Iedereen mag zeuren hier, daar is het topic voor. Je moet geen dingen zeggen die niet waar zijn.