AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.683
  • #107.685
Wie zijn dan de rotte appels?

• #107.686
Neen, ik deed het om aan te tonen dat het blijkbaar ok is om dit te doen maar als men het bij de andere doet dan is het hek van de dam.
het was uiteraard niet omdat je geen idee hebt wat er in andere mensen hun leven speelt omdat je het schoolvoorbeeld van een egocentrisch persoon bent.

• #107.689
Ik niet, ik ben al helemaal weggerot, het enige wat nog overblijft is het klokhuis, vandaar mijn masturbeerverslaving.

• #107.691
Ik wil eigenlijk ook wel weten of ik er tussen zit ja. Ik weet dat ik soms wel de grens op zoek maar probeer om redelijk en geen complete lul te zijn

• #107.693
Ik vind dat er ook rekening gehouden moet worden met je afkomst, ik ben Rotterdammer, dus kan ik het ook niet helpen dat ik zo ben.

• #107.694
Godver:roflol:

• #107.695
het was uiteraard niet omdat je geen idee hebt wat er in andere mensen hun leven speelt omdat je het schoolvoorbeeld van een egocentrisch persoon bent.
Besef je wel wat je zegt? Dus je mag wel spotten met de andere als je HEEL GOED WEET wat die heeft.... maar als je dat met een andere doet dan ben je egocentrisch???

• #107.697
Terug
Naar boven