heb jij ook wel eens dat je je voorhuid verbrand door de wrijving??
Baby olie is de oplossing
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb jij ook wel eens dat je je voorhuid verbrand door de wrijving??

misschien moet je toch eens een paar van die rotte appels uit het forum donderen.
ik gebruik die olie ook wel, maar uiteindelijk raken de baby's toch op he??
het was uiteraard niet omdat je geen idee hebt wat er in andere mensen hun leven speelt omdat je het schoolvoorbeeld van een egocentrisch persoon bent.Neen, ik deed het om aan te tonen dat het blijkbaar ok is om dit te doen maar als men het bij de andere doet dan is het hek van de dam.
Ik ken er op z'n minst 1. Staat al schimmel op zelfs.
ik gebruik die olie ook wel, maar uiteindelijk raken de baby's toch op he??
onder het mom van "zaad van je maat kan geen kwaad"? al geprobeerd, geen groot succes ivm het feit dat hij wakker werd
Besef je wel wat je zegt? Dus je mag wel spotten met de andere als je HEEL GOED WEET wat die heeft.... maar als je dat met een andere doet dan ben je egocentrischhet was uiteraard niet omdat je geen idee hebt wat er in andere mensen hun leven speelt omdat je het schoolvoorbeeld van een egocentrisch persoon bent.

Ik ken er op z'n minst 1. Staat al schimmel op zelfs.
Ik kom uit Bleiswijk, dus ben een nep rotterdammer wat nog erger is...Ik vind dat er ook rekening gehouden moet worden met je afkomst, ik ben Rotterdammer, dus kan ik het ook niet helpen dat ik zo ben.
Vraag me stilaan af of jij geen hersenbeschadiging hebt opgelopen of in een embryonale fase zit.Besef je wel wat je zegt? Dus je mag wel spotten met de andere als je HEEL GOED WEET wat die heeft.... maar als je dat met een andere doet dan ben je egocentrisch![]()
Frigo.