Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.641
  • #107.642
Ik heb bij mijn vorige werkgever, toen ik dienstverantwoordelijke was, drie mensen uit mijn team verloren aan kanker.... en nu heb ik het zelf.... dus het is heel ..... heel erg creepy

90% van mijn gepensioneerde collega’s zijn voor hun 70ste overleden aan kanker, niet bewezen dat het komt door de chemicaliën waar we mee werken, maar toch. Tja shit happens.

• #107.644
Een koord nemen? Dus jij vindt dit aanvaardbaar, zo'n opmerking? Mijn vader pleegde zelfmoord en mijn moeder heeft drie pogingen gedaan.... wat ben jij een walgelijk stukje onmens.
Ken zelf ook mensen die dat gedaan hebben hoor. Je moet je niet altijd zo speciaal en aangesproken voelen. Iedereen denkt altijd dat alles zo persoonlijk is. Wat kan ik anders doen dan er mee lachen dan? Wenen en hopen dat ze terug tot leven komen?

• #107.645
Irrelevant. Je stelt aan niemand voor zelfmoord te plegen. Tenzij je een onmens bent
Hij insinueert alleen (waarschijnlijk op een komische manier) maar dat hij misschien zelfmoord gaat plegen, hij zegt nooit dat jij het moet doen. dat zou ik persoonlijk ook te ver vinden gaan

• #107.647
  • #107.650
Je
Ken zelf ook mensen die dat gedaan hebben hoor. Je moet je niet altijd zo speciaal en aangesproken voelen. Iedereen denkt altijd dat alles zo persoonlijk is. Wat kan ik anders doen dan er mee lachen dan? Wenen en hopen dat ze terug tot leven komen?
Je bent zo'n onmens dat je zelf niet beseft hoe walgelijk je opmerkingen zijn.

• #107.651
90% van mijn gepensioneerde collega’s zijn voor hun 70ste overleden aan kanker, niet bewezen dat het komt door de chemicaliën waar we mee werken, maar toch. Tja shit happens.
It sucks balls. Ik heb zo het gevoel dat de ziekte aan terrein aan het winnen is. Ik hoor het gewoon overal om me heen.

Terug
Naar boven