AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.621
Wie was dat ook alweer die graag even opschepte dat hij zijn opleiding doet in 1.5 jaar ipv 3 jaar, en dat de studenten die het in 3 jaar doen het niet zo zwaar hebben als jij. Daar zitten ook mensen tussen zoals ik die met hun gezondheid sukkelen (want ook "kanker" gehad) en überhaupt nog moeite doen om een opleiding te volgen ondanks permanente schade, weliswaar op hun tempo. Oh ja, dat was jij.
So what? Besef je wel dat jouw post totaal irrelevant is en geen steek houdt?

• #107.622
  • #107.624
U wot? Iedereen heeft volgens mij al wel eens iemand verloren aan kanker of kent iemand die er tegen heeft gevochten en zou moeten beseffen hoe vreselijk dat is, het is al bijna ondragelijk als het een naaste overkomt, beeld je dan eens 2 seconden in wat een impact het is als je dan zelf die diagnose krijgt.

Ik vind het echt onbegrijpelijk .
dat kunnen mensen denk ik dus niet realiseren. Als het al zo'n grote impact op je heeft als iemand anders zo'n diagnose krijgt wilt je zelfbewustzijn dat niet inbeelden. Vaak hebben mensen die gediagnosticeerd worden al moeilijk met zoiets beseffen/accepteren. Het is denk ik gewoon een vorm van psychische zelfbescherming

• #107.625
Iedereen stak je toch een hart onder de riem toen je dat poste? @yasmine

• #107.626
Ja en nee, ik vind het altijd vreemd dat kanker een stap erger is dan andere ernstige ziektes met een grote kans op overlijden.
Ik heb bij mijn vorige werkgever, toen ik dienstverantwoordelijke was, drie mensen uit mijn team verloren aan kanker.... en nu heb ik het zelf.... dus het is heel ..... heel erg creepy

• #107.627
  • #107.628
U wot? Iedereen heeft volgens mij al wel eens iemand verloren aan kanker of kent iemand die er tegen heeft gevochten en zou moeten beseffen hoe vreselijk dat is, het is al bijna ondragelijk als het een naaste overkomt, beeld je dan eens 2 seconden in wat een impact het is als je dan zelf die diagnose krijgt.

Ik vind het echt onbegrijpelijk .
Oei nu blijkt dat ik een laag IQ en EQ heb, misschien ook tijd om een koord te nemen? Je valt hard voor zijn slachtofferrol, niemand hier heeft gelachen met zijn kanker en andere problemen, ik persoonlijk heb al wekenlang zijn posts niet gelezen. Feit blijft dat hij zich op dit forum onpopulair heeft gemaakt en zijn persoonlijke situatie staat daar los van.

• #107.629
  • #107.631
Tuurlijk joh. Iedereen moet maar medelijden hebben met jou, maar jij houdt rekening met niemand. Wat een eikel ben je toch.
Ik hou met niemand rekening? Waar haal je dat toch vandaag? Hij jij een hersenbeschadiging opgelopen of zo. Ik ben zo wat de meest empatische eikel op deze aardbol.

• #107.635
  • #107.636
Oei nu blijkt dat ik een laag IQ en EQ heb, misschien ook tijd om een koord te nemen? Je valt hard voor zijn slachtofferrol, niemand hier heeft gelachen met zijn kanker en andere problemen, ik persoonlijk heb al wekenlang zijn posts niet gelezen. Feit blijft dat hij zich op dit forum onpopulair heeft gemaakt en zijn persoonlijke situatie staat daar los van.
Een koord nemen? Dus jij vindt dit aanvaardbaar, zo'n opmerking? Mijn vader pleegde zelfmoord en mijn moeder heeft drie pogingen gedaan.... wat ben jij een walgelijk stukje onmens.

• #107.637
  • #107.638
Hij jij een hersenbeschadiging opgelopen of zo. Ik ben zo wat de meest empatische eikel op deze aardbol.
dit is echt een superempathische opmerking inderdaad en geeft zeker goed weer dat je betrokken bent met het leed van andere forumgebruikers.

• #107.639
  • #107.640
Een koord nemen? Dus jij vindt dit aanvaardbaar, zo'n opmerking? Mijn vader pleegde zelfmoord en mijn moeder heeft drie pogingen gedaan.... wat ben jij een walgelijk stukje onmens.
Wel, jij vroeg net letterlijk aan iemand die een hersentumor heeft gehad/overleefd of die hersenbeschadiging heeft opgelopen walgelijk stukje onmens :').

Terug
Naar boven