MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #108.061
laat ik de rest van mijn groepje 1 ander ding doen omdat ik de rest moest doen, blijken ze de helft fout te hebben gedaan:( en nu willen ze ook nog eens dat ik ga helpen met verbeteren:roflol::roflol: stelletje clowns

• #108.062
:mad::mad::mad: Vanochtend even de hotelgym gechecked voor de training van vanavond.....dat wordt behelpen. Geen barbell te bekennen en maar een paar db's.......geen apparaten voor benen........dus das wordt behelpen voor LB........heel veel lunges I guess.......en daar heb ik nou net een hekel aan hahaha.....what ever it takes......

Jij had een fully equiped gym verwacht in een hotel?

• #108.064
Jij had een fully equiped gym verwacht in een hotel?

Jep....... omdat het andere hotel waar ik normaal zit als ik in Ierland ben dat namelijk wel heeft (3 squatracks/DL-platform/Benches etc etc). De Ieren zijn sowieso behoorlijk sport-minded, meer dan de nederlanders (heb ik het idee). Dus dit is wel echt even een tegenvaller, maar ik ga er gewoon het beste van maken........volgende week pak ik dan wel weer mijn normale schema op.

• #108.065
Hondje overleven.
Wat zegt dreamy dan..

Gehondoleerd

• #108.067
Gisteren vergeten van posten:

Dus wat mijn dag verpeste op 09/04/2019.

Toen het liedje Pompen van Kraantje Pappie speelde op het werk.
En dat liedje laat me altijd heel even de controle verliezen...

Lekker te midden de vloer op de grond droppen en wat push ups doen.
En ja een best onaangenaam gevoel in m'n elleboog.
Laterale epicondylitis ben jij dat?

Kl*te.

• #108.070
Hebben we eindelijk een selfmade insta fitgirl op dit forum, is ze binnen een uur alweer weggepest verdomme

• #108.076
Allemaal in de moeder.

• #108.078
Yes, you know me.

• #108.079
Krijg ik net de melding dat ik gedwongen minder wachtdiensten zou mogen doen (zelf gekozen voor het aantal dat ik heb) vanwege een "welzijn op het werk"-actie.
What the f**k.
Ik wíl geen diensten afgeven goddamned:splat:
Dat scheelt me tevens minstens 125 Euro per maand, dus ik laat dit zeker niet zomaar passeren.

• #108.080
Krijg ik net de melding dat ik gedwongen minder wachtdiensten zou mogen doen (zelf gekozen voor het aantal dat ik heb) vanwege een "welzijn op het werk"-actie.
What the f**k.
Ik wíl geen diensten afgeven goddamned:splat:
Dat scheelt me tevens minstens 125 Euro per maand, dus ik laat dit zeker niet zomaar passeren.

Pak ze bubs

Terug
Naar boven