- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanochtend even de hotelgym gechecked voor de training van vanavond.....dat wordt behelpen. Geen barbell te bekennen en maar een paar db's.......geen apparaten voor benen........dus das wordt behelpen voor LB........heel veel lunges I guess.......en daar heb ik nou net een hekel aan hahaha.....what ever it takes......

Jij had een fully equiped gym verwacht in een hotel?
Hondje overleven.
Wat zegt dreamy dan..
Gehondoleevd
Moest even googelen, had ook echt geen idee.Kraantje pappie? Ik word oud en/of zit in een heel andere doelgroep.
,@Steks zijn schuld.Hebben we eindelijk een selfmade insta fitgirl op dit forum, is ze binnen een uur alweer weggepest verdomme
Kraantje pappie? Ik word oud en/of zit in een heel andere doelgroep.
.Moest even googelen, had ook echt geen idee.
Nu ik zijn kop gezien heb kan ik nog steeds niet zeggen dat ik hem ergens van herken.
We zullen wel onder een steen leven of zo.

Krijg ik net de melding dat ik gedwongen minder wachtdiensten zou mogen doen (zelf gekozen voor het aantal dat ik heb) vanwege een "welzijn op het werk"-actie.
What the f**k.
Ik wíl geen diensten afgeven goddamned
Dat scheelt me tevens minstens 125 Euro per maand, dus ik laat dit zeker niet zomaar passeren.