ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Echt niet het raarste wat die gekke Nederlanders doen...
![]()
Geil wijf hoe heet ze? Ik vraag dit voor een vriend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Jij woont zo beetje het dichtste bij haarGeil wijf hoe heet ze? Ik vraag dit voor een vriend.
Duh, het is z'n moeder.
Tjee wat een verhaal zeg ....pffff....staat je neus nog een beetje recht?.... of hoe en wat?
gelukkig weer in je eigen mandje slapen

Gelukkig ...(je weet wie zn neus schendt...schendt zijn aangezicht)Gister leek het er op dat ie wat scheef stond, vandaag gek genoeg niet en de scan wees ook uit dat alles nog op z'n plekkie stond
Beetje rusten en dan kunnen we er weer tegenaan![]()

![]()

Gisteren prachtig 20km gewandeld in de omgeving rond the hoogste berg van Hongarije.
![]()
![]()
Ergens halverwege besloot ik maar om mijn gezicht in de grond te duwen. Met alle gevolgen van dien. Netjes de wandeling afgemaakt en thuis een nachtje goed doorgeslapen. Vanochtend toch maar even naar de spoedeisende hulp geweest met een opgezwollen hoofd.
Een kleine neusfractuur, net nu ik aankomende week m'n 1RMs mocht gaan testen. Dat stellen we dan nog maar even uit.
Jij stiekeme dronkenlapHad deze morgen ook een opgezwollen hoofd. Ben wel niet naar de spoed geweest.
Ik drink per dag 10 koffie
Had vanmorgen ook een opgezwollen buik.
O nee ik ben gewoon dik, kut.

Jij bent dik .......tevreden!!

Raadpleeg je handboek cutten 2018
dat was je beste shape toch? .
...voor de contest vakantie / remember?

Vanochtend even de hotelgym gechecked voor de training van vanavond.....dat wordt behelpen. Geen barbell te bekennen en maar een paar db's.......geen apparaten voor benen........dus das wordt behelpen voor LB........heel veel lunges I guess.......en daar heb ik nou net een hekel aan hahaha.....what ever it takes......