Dan is het goed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het goed
Is dat zo? Een beetje pijn doet toch pijn.
Thanks... zal wel weggaan... wss door het aanraken van een plant.. Meest irritante is dat het prikt en jeukt..sterkte beterschap . mag afkloppen dit jaar nog geen psoriases gehad ( althans de symptomen huid gerelateerd )

wat voor planten heb je in huis, haha damnThanks... zal wel weggaan... wss door het aanraken van een plant.. Meest irritante is dat het prikt en jeukt..![]()
Was een of andere plant met bloemen die dood aan het gaan was...
Geen groene vingers hier... Maar alle dooie bloemen er wat uitgeplukt en voila... resultaat 
Was een of andere plant met bloemen die dood aan het gaan was...Geen groene vingers hier... Maar alle dooie bloemen er wat uitgeplukt en voila... resultaat
![]()

Was een of andere plant met bloemen die dood aan het gaan was...Geen groene vingers hier... Maar alle dooie bloemen er wat uitgeplukt en voila... resultaat
![]()
Ja klopt, Brutus induced skin necrosisWoon je niet toevallig bij @Brutushakt in de buurt. Daarvan kan je ook irritatie uitslag van krijgen.

Wat was precies z'n bezwaar? Bij defensie of all places is er een pannenkoek die zich daaraan ergert? Wordt wat met hem op een uitzending.Vandaag op het werk voor het eerst te horen gekregen dat 'men' toch liever niet heeft dat ik op kantoor eet. Althans, één collega scheen er problemen mee te hebben. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant wil ik gewoon mijn werk kunnen doen (in de pauze ga ik het liefst even naar buiten of sporten, dus als ik eet 'zit m'n pauze er al op') en niet in de koffieruimte hoeven te zitten (zonde van de tijd). Daar gaan mijn BB-ambities.![]()
Vandaag op het werk voor het eerst te horen gekregen dat 'men' toch liever niet heeft dat ik op kantoor eet. Althans, één collega scheen er problemen mee te hebben. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant wil ik gewoon mijn werk kunnen doen (in de pauze ga ik het liefst even naar buiten of sporten, dus als ik eet 'zit m'n pauze er al op') en niet in de koffieruimte hoeven te zitten (zonde van de tijd). Daar gaan mijn BB-ambities.![]()
Smak jij zo erg?Vandaag op het werk voor het eerst te horen gekregen dat 'men' toch liever niet heeft dat ik op kantoor eet. Althans, één collega scheen er problemen mee te hebben. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant wil ik gewoon mijn werk kunnen doen (in de pauze ga ik het liefst even naar buiten of sporten, dus als ik eet 'zit m'n pauze er al op') en niet in de koffieruimte hoeven te zitten (zonde van de tijd). Daar gaan mijn BB-ambities.![]()
.Heb vroeger wel een keer ruzie gehad omdat ze tonijn en eieren vonden stinken... Mijn reactie was toen... wat dacht je van jouw pindakaas..Vandaag op het werk voor het eerst te horen gekregen dat 'men' toch liever niet heeft dat ik op kantoor eet. Althans, één collega scheen er problemen mee te hebben. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant wil ik gewoon mijn werk kunnen doen (in de pauze ga ik het liefst even naar buiten of sporten, dus als ik eet 'zit m'n pauze er al op') en niet in de koffieruimte hoeven te zitten (zonde van de tijd). Daar gaan mijn BB-ambities.![]()

60% van mijn collega's is burger en op ons Engineering Department draaien we niet echt uitzendingen. Mijn werk zou je beter kunnen vergelijken met het werk bij een vliegtuigfabrikant of onderhoudsbedrijf (Boeing, Honeywell, Rolls-Royce, Fokker, Marshall, KLM). Bij Defensie denken mensen al gauw aan gevechtsfuncties met enkel militairen.Wat was precies z'n bezwaar? Bij defensie of all places is er een pannenkoek die zich daaraan ergert? Wordt wat met hem op een uitzending.
Mijn eten zou stinken (ik zal het aan MM doorgeven), ondanks dat andere collega's het juist lekker vonden ruiken en er trek van kregen. Het is inderdaad zo dat het eigenlijk niet de bedoeling is op kantoor te eten. De vergelijking met roken snap ik niet; die mensen doen dat toch niet op kantoor? Of bedoel je dat dit ook tijd kost? Ik ben niet zo gebonden aan tijd, heb mijn eigen verantwoordelijkheden. Ik maak toch al gauw 10 uur per dag (excl. pauze/sporten) en vind dat geen probleem. Er blijft nog steeds genoeg werk liggen. Zojuist ook overgewerkt, maar vond ik geen issue (was even dringend nodig); ik heb plezier in mijn werk.Smak jij zo erg?
Maar wat een gezeur om niets. Als er mensen zijn die onder werktijd roken moet je hier even melding van maken. Maak je wel geen vrienden mee, maar die had je toch al niet.

Jij werkt in dezelfde kleding als dat je sport en er is geen douche op het werk?Heel mijn shirt zeiknat door cardio te doen maar werk toe. Leuke uitdaging.

Ik werk in een gewoon kantoorgebouw. Geen fabriek. Bij ons zitten ook geen monteurs of ondergeschikten/werkvloer. Dan zou ik het nog kunnen begrijpen.Heb vroeger wel een keer ruzie gehad omdat ze tonijn en eieren vonden stinken... Mijn reactie was toen... wat dacht je van jouw pindakaas..
T was wel over....
Maar bij fabrieken is het vaak wel zo dat in de kantoren in de fabriek niet gegeten mag worden.Maar dat is dan ook vastgelegd.

Zonde om met dit prachtige weer binnen cardio te doen toch?Banden opgepompt voor de volgende ronde cardio. Ontploft mijn voorband niet. Dat word weer cardio in de gym ipv woon/werk