MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #108.481
Zonde om met dit prachtige weer binnen cardio te doen toch?
Kan toch verdorie ook niet toveren, kan moeilijk de fiets bij de buren uit de schuur stelen. En ik had niet verwacht zoveel te zweten door te fietsen. Volgende keer neem ik een schoon shirt mee.

Fietsen zie ik ook niet als sport

• #108.482
Kan toch verdorie ook niet toveren, kan moeilijk de fiets bij de buren uit de schuur stelen. En ik had niet verwacht zoveel te zweten door te fietsen. Volgende keer neem ik een schoon shirt mee.

Ooit van gehoord ?

Screenshot_20190424-210354_Weather.jpg

• #108.483
Vandaag op het werk voor het eerst te horen gekregen dat 'men' toch liever niet heeft dat ik op kantoor eet. Althans, één collega scheen er problemen mee te hebben. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant wil ik gewoon mijn werk kunnen doen (in de pauze ga ik het liefst even naar buiten of sporten, dus als ik eet 'zit m'n pauze er al op') en niet in de koffieruimte hoeven te zitten (zonde van de tijd). Daar gaan mijn BB-ambities.:mad:
Ja jij smakkert
Zijn naam was vast Hans en zijn zusje Grietje ?

• #108.484
Vandaag op het werk voor het eerst te horen gekregen dat 'men' toch liever niet heeft dat ik op kantoor eet. Althans, één collega scheen er problemen mee te hebben. Aan de ene kant snap ik het wel, aan de andere kant wil ik gewoon mijn werk kunnen doen (in de pauze ga ik het liefst even naar buiten of sporten, dus als ik eet 'zit m'n pauze er al op') en niet in de koffieruimte hoeven te zitten (zonde van de tijd). Daar gaan mijn BB-ambities.:mad:
Echt een pisnicht die collega van je... Weet je ook wie er over aan het klagen is geweest ?

• #108.485

Wielrennen wel?
Genoeg buiten mogelijkheden, hardlopen/fietsen/mountainbiken/wielrennen/zwemmen (oké, dat laatste is het nog een beetje koud voor).
Echt een pisnicht die collega van je... Weet je ook wie er over aan het klagen is geweest ?
Ja, ik denk dat hij morgen lastig zal lopen. Zitten zal ook pijn doen. Ik had 'm goed te pakken.

• #108.486
Wielrennen wel?
Genoeg buiten mogelijkheden, hardlopen/fietsen/mountainbiken/wielrennen/zwemmen (oké, dat laatste is het nog een beetje koud voor).

Ja, ik denk dat hij morgen lastig zal lopen. Zitten zal ook pijn doen. Ik had 'm goed te pakken.
Lol vertel ?

• #108.487
Hij speelde even voor kabouter prikkeprak.

• #108.489
lol wat.

rip.

pics?

• #108.490
Is er gelukkig al uit en schade lijkt mee te vallen :o zal kijk voor pics morgen

• #108.492
Ja nu leer ik het ook, the hard way helaas

• #108.495
Schade lijkt mee te vallen, volgens mij alleen wat krassen, nummerplaatbouder en de kunststof plaat die onder/achter de achterbumper zit. Wel geluk gehad iig :p

9FC119C5-A657-454F-B3F2-94360D026496.jpeg

474EB7AE-7308-40E6-A289-860A9D9C4B58.jpeg

• #108.496
Schade lijkt mee te vallen, volgens mij alleen wat krassen, nummerplaatbouder en de kunststof plaat die onder/achter de achterbumper zit. Wel geluk gehad iig :p

9FC119C5-A657-454F-B3F2-94360D026496.jpeg

474EB7AE-7308-40E6-A289-860A9D9C4B58.jpeg
Moeilijk te zien zo op die foto. Kleine krassen krijg je er wel uitgepolijst.

Gelukkig geen deuk of bevestigingspunten afgebroken.

• #108.497
Ik zei maandag nog tegen mijn vriend dat ik echt eens zin had in zo een zacht vanillewafeltje met chocolade op. Heb ik al meer dan een jaar niet meer gegeten denk ik.
Wat staat er vandaag midden op tafel in onze bureau: Jawel, een doos vol van die wafeltjes.
En ik zondig niet op weekdagen :(

• #108.498
Ik zei maandag nog tegen mijn vriend dat ik echt eens zin had in zo een zacht vanillewafeltje met chocolade op. Heb ik al meer dan een jaar niet meer gegeten denk ik.
Wat staat er vandaag midden op tafel in onze bureau: Jawel, een doos vol van die wafeltjes.
Het is bijna zondag..........(elke dag is zondag......zondaar)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #108.499
loop heletijd te gapen, vermoeid, suf, en voel me gesloopt. en spierpijn in onderrug,

kwam vast doordat ik gister ging deadliften
1st set 3x260kg
2nd set 7x220kg
3th set 8x180kg
4th set 5x180kg
rug in de fik
daarna nog t-bar rows:roflol:

was wel een geslaagde backday + biceps

• #108.500
Karma is a b*ch...
Pak toch gewoon die wafel joh! :o

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven