Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.846
Er zijn inderdaad maar weinig vlakken waarop België voor ligt op Nederland. Goede zorg en goedkope benzine zijn er twee die ik me zo kan bedenken.
Wij zijn beter in vreemdelingen herbergen, wat bovendien een werk van barmhartigheid is. Dus oprotten heiden :trollface:

• #111.848
  • #111.854
Waal, Brusselaar,... Allemaal stronzi...

ScholarlySereneBlackbuck-small.gif

• #111.856
ieder zijn smaak maar ik mag Paultje wel ,goede muziek en smaak wat kleding betreft ,en wat zou Belgie zijn zonder onze Waalse vrienden
Doe mij maar dan maar the Wallace Collection. :P Donkere artiesten zijn geweldig, Jimi Hendrix, Bill Withers, Michael Kiwanuka, Otis Redding, Muddy Waters, B.B. King, Nat King Cole, James Brown. :)

• #111.859
Doe mij maar dan maar the Wallace Collection. :P Donkere artiesten zijn geweldig, Jimi Hendrix, Bill Withers, Michael Kiwanuka, Otis Redding, Muddy Waters, B.B. King, Nat King Cole, James Brown. :)
Donkere artiesten altijd geweldig? Heb jij al eens naar de moderne rap geluisterd?
Als het over soul enzo gaat of met bigbands enzo zijn er wel zeer goede artiesten tussen, maar altijd is toch wel het overstatement van de dag :)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #111.860
Donkere artiesten altijd geweldig? Heb jij al eens naar de moderne rap geluisterd?
Als het over soul enzo gaat of met bigbands enzo zijn er wel zeer goede artiesten tussen, maar altijd is toch wel het overstatement van de dag :)
Sorry, vergeet het woord altijd; op m'n telefoon reageerde ik wat kortaf. Hierboven werd gekscherend iets gezegd over 'zeker omdat ie niet blank is', waar ik even op inging.:P Ik bedoelde:
Er zijn grootse donkere artiesten (althans, vind ik, mijn smaak/mening). Natuurlijk ook genoeg prutsers, daar heb je helemaal gelijk in. :thumbs: Binnen sommige genres zijn donkere artiesten niet te overtreffen; binnen andere genres blanken niet.

Aziaten bakken er over het algemeen niet zo veel van ;)... :windup:
En dan staat er een keer een Koreaans nummer in de Top 40, krijg je dit :roflol:

Terug
Naar boven