- Waardering
- 34.692
Of we kunnen hier ook gaan lullen over de beste Belgische en beste Nederlandse tet*en?
Jaaaaaaa. Zo ken ik dbb weer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of we kunnen hier ook gaan lullen over de beste Belgische en beste Nederlandse tet*en?
Of de slechtste, ik vind die van die marissa papen echt maar droevig, en dat zouden via Google de beste Belgische moeten zijn, ik heb betere gezien hoor
Nou, voor een top naakt model te zijn is het toch gene vetteZijn niet de beste maar slecht/droevig zou ik ze niet noemen.

Ik zou haar nog wel steeds doen hoorNou, voor een top naakt model te zijn is het toch gene vette![]()
Nou, voor een top naakt model te zijn is het toch gene vette![]()
Het verkeer is wel een drama hier ja, ook de wegen. Er zijn plekken die bedoeld zijn als 3 baans wegen, maar er zijn geen lijnen op de weg om dit aan te geven. Of afritten op snelwegen die blijkbaar ook bedoeld zijn als oprit, maar dan zonder lijnen. Krijg je plotseling een tegenligger. Verder pas ik me prima aan hier. Lekker horken, voorrang nemen en vooral geen voorrang geven. En als iemand toetert, toeter ik gewoon terug.In Italië kunnen ze er ook wat van. Een paar jaar terug in Napels geweest en daar knalt iedereen vol gas over de kruisingen. Als voetganger moet je daar ook gewoon oversteken en op goed geluk hopen dat ze om je heen rijden. Enerzijds heeft het wel wat dat alle ruimte wordt benut en je gewoon kan oversteken wanneer je wilt, anderzijds is het ook wel weer fijn als ze gewoon stoppen voor een zebrapad
![]()
Er zijn inderdaad maar weinig vlakken waarop België voor ligt op Nederland. Goede zorg en goedkope benzine zijn er twee die ik me zo kan bedenken.België is inderdaad een ramp, ik heb een aantal jaren in Leuven gewoond, rampzalig verkeer. Nederland staat op dat vlak jaren voor (eigenlijk op de meeste vlakken wel)
Goedkopere auto’sHet verkeer is wel een drama hier ja, ook de wegen. Er zijn plekken die bedoeld zijn als 3 baans wegen, maar er zijn geen lijnen op de weg om dit aan te geven. Of afritten op snelwegen die blijkbaar ook bedoeld zijn als oprit, maar dan zonder lijnen. Krijg je plotseling een tegenligger. Verder pas ik me prima aan hier. Lekker horken, voorrang nemen en vooral geen voorrang geven. En als iemand toetert, toeter ik gewoon terug.
Er zijn inderdaad maar weinig vlakken waarop België voor ligt op Nederland. Goede zorg en goedkope benzine zijn er twee die ik me zo kan bedenken.
nooit geweten dat ze nep waren @HillR vanwaar deze keus om ze zo huge te maken? Is het soms niet onhandig om zn mega voorgevel te hebben?

t**ten zijn overrated, een goeie kont is veel belangrijker

sterke kaaklijn!!
geen martelpraktijken hoor
bloed moet
Noem dan eens een paar goede Belgische artiesten? Ik kom niet veel verder dan Plastic Bertrand, The Wallace Collection en wellicht Adamo.En nu niet aankomen met Jaques Brel ofzo.
Nederland daarentegen:
Focus, Golden Earring, Brainbox, Cuby & The Blizzards, George Baker Selection, Anouk, Within Temptation etc.
Nu jij weer.![]()

Triggerfinger, Daan, Stromae ,Warhaus ,Flip Kowlier ,Tourist Le MC,Gorki,Absynthe Minded,Bazart,Black Box Revelation,Arno ,Ozark Henry,Soulwax,Intergalactic Lovers,'t Hof van Commerce
Triggerfinger, Daan, Stromae ,Warhaus ,Flip Kowlier ,Tourist Le MC,Gorki,Absynthe Minded,Bazart,Black Box Revelation,Arno ,Ozark Henry,Soulwax,Intergalactic Lovers,'t Hof van Commerce