XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.802
Dat is een lastige vraag, ik vind psychedelic rock en progressive rock goed. Ik ben niet echt een supermuziekkenner, maar vraag wel eens wat bij m'n broer die bij een platenlabel werkt en echt alles van muziek weet.

Een aantal nummers die zeker in mijn Top 20 staan:
  • Genesis - Firth of Fifth (uit het Peter Gabriel tijdperk, dus niet die commerciële Phil Collins-muziek)
  • Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond
  • Pink Floyd - Echoes
  • Pink Floyd - Wish you were here
  • Neil Young - Cowgirl in the Sand
  • Neil Young - Cortez the Killer
  • Alice Cooper - Halo of Flies
  • Iron Maiden - The Trooper (o.a.)
  • Black Sabbath - War Pigs
  • Led Zeppelin - Stairway to Heaven
  • Deep Purple - Child in Time
  • Radiohead - diverse nummers... (niet Creep)
  • Focus - Hocus Pocus
  • David Bowie - Space Oddity
  • Slayer - Raining Blood
  • The Doors - The End
Verder artiesten als Alan Parsons Project, The Who, The Smiths, Porcupine Tree, Riverside, IQ, CSNY, Beatles, Stones, Queen, Golden Earring, Focus, Brainbox, CCR, ELO, Bob Dylan, Metallica, Supertramp, Fleetwood Mac...

• #111.803
Lol maak ons niet belachelijk? Dat jij een smaak hebt van een opa kunnen wij ook niks aan doen.

Deze "artiesten " hoe jij het ook wilt noemen. Hebben meer succes behaald dan al onze "toppers" bij elkaar.
Succes is een onzinnig begrip. Linda de Mol heeft ook succes met dat onzinnige gehinnik als een paard om alles wat Jeroen van Koningsbrugge zegt. De massa is te bang om een eigen muzieksmaak te ontwikkelen een wil het lieft gewoon lekker meegaan in de flow om niet buiten de boot te vallen. Succes, geld en bekendheid is geen garantie voor kwaliteit. Sorry dat ik zo kortzichtig ben en gewoon meer respect heb voor een gitarist als Jimi Hendrix met zijn kwaliteiten dan iemand die vanachter z'n mengpaneel op wat knopjes drukt. Dan ben ik maar een ouwe lul, bring Woodstock back again, flower power. :)

• #111.807
En Dire Straits mis ik ook wel een beetje :cool:
Ik heb van de Stones niet een specifiek nummer, net als van The Beatles. Ben meer een Beatles dan Stones fan trouwens. Ik mis er nog wel veeeel meer:
Dire Straits, Eric Clapton, Ozzy Osbourne (solo), Jimi Hendrix, Elvis, Kinks, Moody Blues, Bill Withers, Snowy White, Mike Oldfield......

• #111.808
Zei iemand Rolling Stones?

• #111.809
Ik heb van de Stones niet een specifiek nummer, net als van The Beatles. Ben meer een Beatles dan Stones fan trouwens. Ik mis er nog wel veeeel meer:
Dire Straits, Eric Clapton, Ozzy Osbourne (solo), Jimi Hendrix, Elvis, Kinks, Moody Blues, Bill Withers, Snowy White, Mike Oldfield......
Ik heb nog een lange tijd te gaan voor ik het repertoire van al deze artiesten volledig heb verkend :D

• #111.810
  • #111.812
Misschien een idee om een Rock muziek topic te openen :roflol:. Of dat is er al misschien.

• #111.813
@Arminius : ik heb wel wat plaatjes van Queen:)
IMG_20190221_210512.jpg

• #111.815
En '60's/70's en ondergewaardeerde nummers.

• #111.818
nooit geweten dat ze nep waren @HillR vanwaar deze keus om ze zo huge te maken? Is het soms niet onhandig om zn mega voorgevel te hebben?

• #111.819
Terug
Naar boven