XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.861
Sorry, vergeet het woord altijd; op m'n telefoon reageerde ik wat kortaf. Hierboven werd gekscherend iets gezegd over 'zeker omdat ie niet blank is', waar ik even op inging.:P Ik bedoelde:
Er zijn grootse donkere artiesten (althans, vind ik, mijn smaak/mening). Natuurlijk ook genoeg prutsers, daar heb je helemaal gelijk in. :thumbs: Binnen sommige genres zijn donkere artiesten niet te overtreffen; binnen andere genres blanken niet.

Aziaten bakken er over het algemeen niet zo veel van ;)... :windup:
En dan staat er een keer een Koreaans nummer in de Top 40, krijg je dit :roflol:

Racist!

• Like
Waarderingen: BB_
  • #111.862
*Nate
Krijg zin om Area Codes te luisteren:roflol:
Nat King Cole zal niet jouw muziek zijn, ook niet helemaal mijn muziek, maar blijft een legende.

---

On-topic:

'k Had heel de dag cursus achter de pc en zat op een megabaggere bureaustoel. Ding uit de jaren 0 en het irritantste was dat de rugleuning niet te fixeren was, dus heb nu onderrugpijn. Daarnaast heb ik ook nog dikke Pip. :treuren:

• #111.863
Sorry, vergeet het woord altijd; op m'n telefoon reageerde ik wat kortaf. Hierboven werd gekscherend iets gezegd over 'zeker omdat ie niet blank is', waar ik even op inging.:P Ik bedoelde:
Er zijn grootse donkere artiesten (althans, vind ik, mijn smaak/mening). Natuurlijk ook genoeg prutsers, daar heb je helemaal gelijk in. :thumbs: Binnen sommige genres zijn donkere artiesten niet te overtreffen; binnen andere genres blanken niet.

Aziaten bakken er over het algemeen niet zo veel van ;)... :windup:
En dan staat er een keer een Koreaans nummer in de Top 40, krijg je dit :roflol:

blank en zwart samen maakt fijne blues

• #111.864
:trollface:
O ja, jij woont/verblijft vaak in Azië hè. Koken kunnen ze er wel goed, vet lekkere keuken. Cultuur en omgang bevalt mij in Z-O-Azië ook beter dan in Europa. :) Maar in sporten en muziek zijn het over het algemeen toch wat mindere helden (althans, in China en Japan heb je wel goeie atleten).

• #111.867
Het verkeer is wel een drama hier ja, ook de wegen. Er zijn plekken die bedoeld zijn als 3 baans wegen, maar er zijn geen lijnen op de weg om dit aan te geven. Of afritten op snelwegen die blijkbaar ook bedoeld zijn als oprit, maar dan zonder lijnen. Krijg je plotseling een tegenligger. Verder pas ik me prima aan hier. Lekker horken, voorrang nemen en vooral geen voorrang geven. En als iemand toetert, toeter ik gewoon terug.

Er zijn inderdaad maar weinig vlakken waarop België voor ligt op Nederland. Goede zorg en goedkope benzine zijn er twee die ik me zo kan bedenken.
Waar Belgen goed in zijn:
Bier brouwen (speciaalbieren)
Friet maken (ik kan er niet over oordelen, want eet geen friet, maar Vlaamse frieten schijnen de beste te zijn)

In Italië rijden ze inderdaad in gekken. In Rome moet je al helemaal niet met auto rijden (lekkers alles met ov / metro doen). Een schadevrije auto zie je daar zelden. P

• #111.868
  • Like
Waarderingen: 040B
  • #111.870
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #111.872
Dat is een lastige vraag, ik vind psychedelic rock en progressive rock goed. Ik ben niet echt een supermuziekkenner, maar vraag wel eens wat bij m'n broer die bij een platenlabel werkt en echt alles van muziek weet.

Een aantal nummers die zeker in mijn Top 20 staan:
  • Genesis - Firth of Fifth (uit het Peter Gabriel tijdperk, dus niet die commerciële Phil Collins-muziek)
  • Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond
  • Pink Floyd - Echoes
  • Pink Floyd - Wish you were here
  • Neil Young - Cowgirl in the Sand
  • Neil Young - Cortez the Killer
  • Alice Cooper - Halo of Flies
  • Iron Maiden - The Trooper (o.a.)
  • Black Sabbath - War Pigs
  • Led Zeppelin - Stairway to Heaven
  • Deep Purple - Child in Time
  • Radiohead - diverse nummers... (niet Creep)
  • Focus - Hocus Pocus
  • David Bowie - Space Oddity
  • Slayer - Raining Blood
  • The Doors - The End
Verder artiesten als Alan Parsons Project, The Who, The Smiths, Porcupine Tree, Riverside, IQ, CSNY, Beatles, Stones, Queen, Golden Earring, Focus, Brainbox, CCR, ELO, Bob Dylan, Metallica, Supertramp, Fleetwood Mac...
@GeenEiwittenVoorJe18Bent
Ik was nog een paar klassiekers vergeten:
  • Yes - Close To The Edge
  • Yes - Yours Is No Disgrace
  • RATM - Killing In The Name
Mocht het je smaak zijn, zou ik zeker eens naar Yes luisteren. :):rocker2:

• #111.873
Ehm Bert, houd eens op met topic vervuiling?????

• #111.874
Tis weer feest.

IMG-20190730-WA0026.jpeg

• #111.877
Heeft iemand al gemeld dat Dimitri Vegas en Like Mike voor een overgroot deel niet hun eigen muziek maken?

Net als 50% van de dj's in de DJ Mag Top 100 overigens..

• #111.879
Met Belgen weet je maar nooit wat ze wel en wat ze niet weten..

• #111.880
Vanmorgen wakker gemaakt door de overbuurvrouw, er lag een dode kat op de weg, aangereden.. of het mijn kat was, ‘ ‘ ‘gelukkig’ was het de kat van een paar deuren verder. Daar aangebeld en man meteen in tranen, is hem al eerder overkomen en zijn andere kat is ook al een tijdje spoorloos.

Terug
Naar boven